نه محصول که عمر را افزایش می دهد

© Depositphotos.com / NalgaТрадиционная мексиканская еда
Традиционная мексиканская еда - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.02.2022
عضو شوید
تغذیه یکی از عوامل موثر بر امید به زندگی است، حتی محصولات وجود دارند که تأثیر مثبتی بر بدن دارند و به شما اجازه می دهند تا زمانی که ممکن است زندگی کنید.
به گزارش اسپوتنیک، نویسنده مقاله خاطرنشان می کند که مردم در مناطق خاصی از ایتالیا، جاپان، یونان، کاستاریکا و ایالات متحده امریکا بیشترین عمر را دارند. در زیر فهرست از غذاهای است که به طور منظم توسط افراد بالای 100 سال مصرف می شود.
1- آووکادو. این یک غذای کاملا استاندارد برای ساکنین لوما لیندا (کالیفرنیا) است. همچنین دانشمندان در نسخه نشنال جئوگرافی تاکید می کنند که این میوه به کاهش سطح کلسترول کمک می کند، حاوی مقدار زیادی پتاسیم است، به کاهش احتمال چاقی، دیابت کمک می کند و به حفظ وزن طبیعی نیز مساعدت می نماید.
Продуктовое ассорти - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.01.2022
افزایش قیمت مواد غذایی در جهان رکورد زد
2- لوبیا. این محصول حاوی مواد مغذی بسیاری است که با امراض مختلف مبارزه می کند. به طور مثال، لوبیا سبز به پیشگیری از سرطان، امراض قلبی عروقی و دیابت کمک می کند. همین را می توان در مورد لوبیا سیاه نیز گفت.
3- سیر. به شما امکان می دهد احتمال ابتلا به امراض خاصی را که اغلب در روند پیری در او ظاهر می شود، کاهش دهید. همچنین این محصول از سرطان، دیابت، امراض قلبی عروقی جلوگیری می کند.
4- کچالو. کچالو بنفش شیرین به دلیل ترکیبات آنتوسیانین به پیشگیری از امراض مختلف کمک می کند. در مورد کچالو سفید، خطر ابتلا به دیابت را کاهش می دهد، معالجه آن را تقویت می نماید و فشار خون را کاهش می دهد.
5- روغن زیتون. مجله Nutrients اشاره می کند که این روغن برای بدن بسیار مفید است. به طور مثال، از افزایش وزن جلوگیری می کند، فشار خون را کاهش می دهد، احتمال ابتلا به انواع خاصی از سرطان را کاهش می دهد و صحت عمومی را بهبود می بخشد.
کچالو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.06.2021
بعضی اوقات خوردن کچالو مضر است
6- ماهی قزل آلا. مفید به دلیل محتوای بالای اسیدهای امگا 3، که به کاهش التهاب مزمن کمک می کند، احتمال ابتلا به امراض قلبی را کاهش می دهد.
7- نان خمیر مایه. چنین نان در ساردینیا (ایتالیا) خورده می شود. این به شما امکان می دهد احساس سیری را برای مدت طولانی تری حفظ کنید، اما شکر خون را افزایش نمی دهد.
8- بادنجان رومی. از فیض آنتی اکسیدان لیکوپن، آنها التهاب را کاهش می دهند، فشار خون را کاهش می دهند، احتمال ابتلا به سندرم متابولیک و سکته را کاهش می دهند. علاوه بر این، بادنجان رومی به طور عموم به حفظ صحت قلب کمک می کند. از سوی دیگر، بادنجان رومی گیلاسی به سرطان پروستات کمک می‌کند.
9- شراب. دانشمندان ادعا می کنند که شراب سرخ برای قلب مفید است. همه به دلیل موادی مانند پلی فنل ها، آنتی اکسیدان ها هستند. همزمان به یاد داشته باشید که الکل باید در حد اعتدال مصرف شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала