پاپ فرانسیس: دوست داشتم قصاب شوم

© AFP 2023 / Filippo MonteforteПорыв ветра поднимает сутану Папы Франциска во время его еженедельной публичной аудиенции в Ватикане
Порыв ветра поднимает сутану Папы Франциска во время его еженедельной публичной аудиенции в Ватикане - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.02.2022
عضو شوید
پاپ فرانسیس در گفت‌وگو با یک شبکه تلویزیونی گفت: آرزوی من در زمان کودکی با دیدن جیب پیش‌بند پر از پول یک قصاب این بود که من هم روزی قصاب شوم.
به گزارش اسپوتنیک، پاپ فرانسیس در گفتگو با یک برنامه تلویزونی ایتالیا فاش کرد که از کودکی می خواست قصاب شود.
پاپ داستان کودکی خود را تعریف کرد که در بازار محل قصابی را دید که پیش‌بند قصابی را بر تن داشت و جیب پیش‌بندش پر از پول بود.
او گفت در دوران کودکی تحت تاثیر قصاب این بازار محلی قرار گرفته بود که برای خرید به همراه مادر و مادربزرگش به آنجا می‌رفت.
 کلیسای کاتولیک به قربانیان آزار جنسی غرامت می‌پردازد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.11.2021
 کلیسای کاتولیک به قربانیان آزار جنسی غرامت می‌پردازد
پاپ گفت: "یکبار از من پرسیدند که دوست داری وقتی بزرگ شدی، شغلت چه باشد؟ و من گفتم قصاب، وقتی علت را از من پرسیدند، پاسخ دادم: ببین چقدر پول دارد".
وی همچنین گفت که "در جوانی قصد ورود به دانشکده پزشکی را داشت، اما وارد حوزه دینی شد".
فرانسیس همچنین نویسنده روسی فئودور داستایوفسکی را نویسنده مورد علاقه خود نامید.
گفتنی است پاپ فرانسیس، رهبر کاتولیک‌های جهان در پیام سال نو میلادی امسال خود خواستار پایان خشونت علیه زنان شد.
او در این پیام، که در مراسم نیایش سال نو در کلیسای سنت پیتر در واتیکان قرائت کرد، گفت که آزار و اذیت زنان، توهین به خدا است.
پاپ فرانسیس پیش از این هم افزایش خشونت خانگی علیه زنان را محکوم کرده بود؛ با توجه به این که قرنطینه‌های پس از همه‌گیری کووید در جهان زنان بیشتری را قربانی آزار و اذیت کرده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала