Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کام مصری‌ها تلخ‌تر شد؛ سکته قلبی و آتش زدن منزل بخاطر ناکامی فراعنه در کسب قهرمانی

© AFP 2023 / KHALED DESOUKIEgyptian fans carry placards and the national flag ahead of the match between Egypt and Senegal during the Africa Cup of Nations group G football match at the Cairo International Stadium in the Egyptian capital on November 15, 2014
Egyptian fans carry placards and the national flag ahead of the match between Egypt and Senegal during the Africa Cup of Nations group G football match at the Cairo International Stadium in the Egyptian capital on November 15, 2014 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.02.2022
عضو شوید
پس از شکست مصر در دیدار نهایی جام ملت‌های آفریقا برابر سنگال، رسانه‌های مصری از سکتۀ قلبی یک مهندس و مرگ یک مادر و پسر به دلیل آتش‌سوزی خبر دادند.
به گزارش اسپوتنیک، تیم ملی فوتبال مصر شب گذشته در فینال جام ملت‌های آفریقا به مصاف سنگال رفت و در این بازی در ضربات پنالتی با نتیجه 2-4 تن به شکست داد و رسیدن به عنوان قهرمانی باز ماند.
ناکامی مصر در رسیدن به عنوان قهرمانی، کام مردم این کشور را تلخ کرد و آن‌ها که در انتظار هشتمین قهرمانی بودند، باید تا دور بعدی این رقابت‌ها منتظر بمانند.
اندوه مصری‌ها اما پس از چند ساعت از ناکامی تیم شان برابر سنگال چند برابر شد زیرا رسانه‌های این کشور گزارش دادند که یک خانم بخاطر شکست تیم ملی کشورش، پسر خود را خفه کرده و پس از مرگ او خانه را آتش زده‌است.
این حادثه در آبنوب واقع در شرق ولایت اسیوط به وقوع پیوسته و فردی که خانه را آتش زده از مشکلات روحی و روانی رنج می‌برده.
در شهر بورسعیدمصر نیز حادثه ناگواری به ثبت رسیده و سایت قاهره 24 در گزارشی از سکتۀ قلبی یک مهندس پس از شکست مصر خبرداده است.
خالد بیومیکه یک مهندس بوده، در جریان بازی مصر احساس بدی برایش رخ می‌دهد و در راه شفاخانه جان می‌دهد.
این اتفاقات در حالی رخ می‌دهد که مصر با 7 قهرمانی، پُرافتخارترین تیم رقابت‌های جام ملت‌های آفریقا است و در صورتی که شب گذشته به مقام قهرمانی می‌رسد، دست نیافتی‌تر می‌شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала