درخواست پناهندگی چندعضو تیم کریکت زیر 19 سال افغانستان در لندن

نماز و سجده‌ی شکرانه بازیکنان زیر 19 سال کریکت افغانستان پس از صعود به چهار تیم برتر جهان
نماز و سجده‌ی شکرانه بازیکنان زیر 19 سال کریکت افغانستان پس از صعود به چهار تیم برتر جهان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.02.2022
عضو شوید
منابع تایید می کنند که یک بازیکن و سه کارمند تیم کریکت زیر 19 سال افغانستان در لندن پایتخت بریتانیا از اردوی تیم فرار کردند و در آنجا درخواست پناهندگی دادند.
به گزارش اسپوتنیک، به نقل از"آوا افغانستان" منابع کریکت بورد که نخواستند هویت شان افشا شوند، تایید کردند که یک بازیکن و سه کارمند تیم کریکت زیر 19 سال از لندن، پایتخت بریتانیا، فرار کردند و در آنجا درخواست پناهندگی دادند.
این افراد پس از بازگشت از مسابقات جام جهانی زیر 19 سال کریکت که در وست اندیز، 48 ساعت در انگلیس اقامت داشتند و در این مدت تصمیم گرفتند به کشور برنگردند.
مقام های کریکت بورد در مورد فرار و پناهنده شدن یک بازیکن و سه کارمند اداری تا حال تبصره نکرده اند.
اما در گذشته نیز بازیکنان کریکت افغانستان از برگشت به کشور اجتناب کرده بودند. در سال های گذشته نیز بین پنج تا شش عضو زیر 19 سال بورد کریکت افغانستان از برگشت به کشور اجتناب کردند و در کانادا درخواست پناهندگی دادند.
هنوز نام بازیکن و اعضای اداری کریکت افغانستان که در بریتانیا پناهنده شدند معلوم نیست و دلیل نرفتن به افغانستان هم روشن نشده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала