Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

انتقاد از داوری و عذرخواهی از مردم؛ رهبر تیم المپیک کره مسئولان را به تعصب متهم کرد + عکس

© AFP 2023 / Martin BernettiФейерверк над стадионом, где проходит церемония открытия зимних Олимпийских игр в Пхенчхане
Фейерверк над стадионом, где проходит церемония открытия зимних Олимпийских игр в Пхенчхане - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.02.2022
عضو شوید
رهبر تیم المپیک کره جنوبی معتقد است که تعصب داوران باعت شد اسکیت بازان این کشور از فینال 1000 متر مردان حذف شوند و رویایی 50 میلیون کره‌ای را نقش برآب کردند.
به گزارش اسپوتنیک، ورزشکاران کره جنوبی در مسابقات اسکیت مسافت کوتاه المپیک، یک قدرت بزرگ و مدعی اصلی مدال‌‌ها شناخته می‌شوند. اسکی‌بازان این کشور در بازی‌های زمستانی 2018 پیونگ چانگ سه مدال از هشت مدال طلا را در خانه کسب کردند و به نظر می‌رسید در المپیک پکن تعداد مدال‌ها بیشتر از دور گذشته گردد.
چنین پیش بینی‌ای اما به حقیقت مبدل نشد و ورزشکاران کره‌ جنوبی در دور نیمه‌نهایی اسکیت مسافت کوتاه، به دلیل خطا حذف شدند و داوران آن‌ها را از ادامه رقابت‌ها محروم کردند.
حکم داوران به این معنا بود که فینال شامل سه اسکیت باز چینی و دو برادر که پدری چینی دارند و برای مجارستان اسکیت بازی می کنند، باشد.
کره‌ای‌‌ها اما اشتباهات ورزشکاران شان را نمی‌پذیرند و رهبر تیم المپیک کره جنوبی معتقد است که تعصب داوران باعت شده اسکیت بازان این کشور از فینال 1000 متر مردان حذف شوند و رویایی 50 میلیون کره‌ای را نقش برآب کردند.
یون هونگ گئون، مسئول تیم کره جنوبی در کنفرانس خبری گفت: "ورزش باید جوان‌مردانه باشد تا همه با شجاعت به رویاهای شان دست‌یابند. متأسفانه داوری در بازی‌های اسکیت مسافت کوتاه پُر از اشتباه بود و همین موضوع سبب شد تا ورزشکاران ما حذف شوند."
یون از مردم کره به خاطر نتایج روز دوشنبه عذرخواهی کرد و اظهار داشت که رویاها، امیدها و آرزوهای 50 میلیون کره ای را برآورده نکرده‌اند و بخاطر داوری حذف شده‌اند.
تیم کره در حالی از داوری شاکی است که روز گذشته، هوانگ دائهئون رکورددار جهان در نیمه نهایی برابر حریفان پیروز شد و دقایقی پس از پیروزی به دلیل ایجاد تماس با رقیب از ادامه رقابت‌ها حذف شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала