Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسلونا با یک پیشهاد بزرگ به دنبال ستاره میلان است

© Sputnik / Рамиль Ситдиков /  مراجعه به بانک تصاویر Marcelo Brozovic
Marcelo Brozovic - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.02.2022
عضو شوید
تیم فوتبال بارسلونا برای جذب مارسلو بروزویچ آمادگی میگیرد
به گزارش اسپوتنیک، رسانه های ایتالیایی از جمله لاریپابلیکا گزارش داده اند که بارسا قراردادی 5 ساله به حقوق 8 میلیون یورو خالص در هر فصل را به مارسلو بروزوویچ ستاره کروات تیم اینترمیلان پیشنهاد داده است.
مارسلو بروزوویچ که قراردادش در پایان فصل به اتمام میرسد، امیدوار است با مدافع عنوان قهرمانی سری آ قرارجدید امضا کند، اما این اتفاق تا کنون رخ نداده است.
منبع خبری می افزاید، اینتر نیز قبل از پیشنهاد بارسا، پیشنهاد قراردادی 4 ساله به ارزش 6 میلیون یورو را به این هافبک 29 ساله داده است و مدیران نراتزوی امیدوارند بروزویچ در طی 10 روز آینده قراردادش را با سن سیرو تمدید کند.
منابع ایتالیایی مدعی اند بروزویچ با توجه به اینکه پیشنهاد بارسا هم از لحاظ مالی و هم از لحاظ مدت زمان حضور بیشتر و بهتر از اینتر است، احتمال دارد بروزویچ برای رفتن به نیوکمپ وسوسه شود.
بلوگرانا بروزویچ برای خط میانی اش در نظر دارد تا بتواند جای سرخیو بوسکتس 33 و فرانکی دیونگ که گفته میشود از بارسا جدا میشود را پر کند.
این در حالیست که ژاوی چند هافبک های جوان و با استعداد دیگر هم همانند گاوی، پدری و نیکو گونزالس را در تیمش دارد و آمدن بروزویچ میتواند ضمن خطر بزرگ برای رشد این ستاره های جوان، بارسا را که به رشد استعدادهای آینده دارش تمرکز همیشگی دارد، بخطر مواجه کند.
مارسلو بروزوویچ از زمان انتقالش به اینتر از دیمانو زاگرب در تابستان 2016، بیش از 270 بازی برای اینترمیلان انجام داده است.
وی در این فصل با انجام 30 بازی در تمام رقابت‌ها، یک گل و دو پاس گل به ثبت رسانده است.
بارسلونا یک پیروزی چشمگیر را در برابر چهار رقیب برتر اتلتیکو مادرید به دست آورد
بارسلونا با پیروزی 4-2 مقابل اتلتیکو مادرید در لالیگا یکی از بهترین عملکردهای خود را زیر نظر ژاوی هرناندز انجام داد. گل های جوردی آلبا، گاوی، دنی آلوز و رونالد آرائوخو برای کسب هر سه امتیاز روز شنبه کافی بود.
این پیروزی تیم کاتالان را برای اولین بار تحت مدیریت ژاوی به جمع چهار تیم برتر لیگ رساند. همانطور که اوضاع جاری است، بلوگرانا با کسب 38 امتیاز از 22 بازی در رده چهارم جدول رده بندی قرار دارد. آنها در حال حاضر با یک بازی کمتر با رئال بتیس در رده سوم جدول فاصله دارند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала