Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بد رفتاری عجیب زوما با گربه خانه گی اش؛ مدافع سابق چلسی زندانی میشود؟+ویدیو

© Sputnik / Михаил Киреев /  مراجعه به بانک تصاویر چلسی - لیورپول Футбол. Суперкубок УЕФА. Матч ФК "Ливерпуль" - ФК "Челси"
چلسی - لیورپول Футбол. Суперкубок УЕФА. Матч ФК Ливерпуль - ФК Челси - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.02.2022
عضو شوید
کورت زوما به دلیل بدرفتاری با گربه خانه گی به شدت مورد انتقاد قرار گرفته و احتمال دارد حتی زندانی شود.
به گزارش اسپوتنیک، ساعات صبح امروز از کورت زوما مدافع برحال وستهم و سابق چلسی، ویدیویی در صفحات اجتماعی منتشر شد که وی را با خشونت تمام در حالی ضربه زدن به یک گربه خانگی نشان میدهد.
این ویدیو آنطور که رسانه های انگلیس گفتند، در حالی که زوما به کرونا مبتلا شده است، در قرنطینه خانگی توسط برادرش ثبت و در سوشل مدیا منتشر شده است.
در ابتدا سازمان های خیریه و مدافع حقوق حیوانات به شدت به این عملکرد زومای 27 ساله تاختند تا اینکه زوما مجبور شد به طور رسمی با انجام مصاحبه ای بخاطر این ویدیو معذرت بخواهد.
یکی از سخنگویان سازمان حمایت از حقوق حیوانات در انگلیس RSPCA گفت: "این یک ویدیو بسیار ناراحت کننده است. لگد زدن، ضربه زدن یا سیلی زدن به حیوان، برای تنبیه یا غیر آن، هرگز قابل قبول نیست. هر فردی که با یک حیوان بدرفتاری می‌کند یا مشکوک به رفتار بدی است، خواه این خشونت فیزیکی، بی‌توجهی یا هر شکل دیگری از ظلم باشد، باید به RSPCA گزارش شود.
در همین حال زوما نیز پس ازین واکتش ها در مصاحبه ای گفت:
بسیار متاسف هستم، از کسانی که این ویدیو را دیدند و آزرده خاطر شدند معذرت میخواهم. به همه میگویم، هر دو گربه ما سلام است و خانواده ما گربه ها را دوست دارند. این رفتار بخاطر قرنطینه شدن بود، قول میدهم که دیگر تکرا نکنم.
اما ظاهرا موضوع به همین جا و یک معذرت خواهی ختم نمیشود، نشریه سان میگوید زوما به خاطر این رفتار عذرخواهی کرده و باشگاه وستهم نیز اعلام کرده است در این خصوص اقداماتی انجام خواهد داد، اما گفته می‌شود ممکن است مدافع فرانسوی به دلیل حیوان آزاری تحت پیگرد قرار بگیرد و طبق قوانین سخت در بریتانیا، احتمال زندانی شدن 6 ماه تا 5 سال برای زوما وجود دارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала