بهترین نوشیدنی برای کاهش وزن و سوزاندن چربی های شکم

© Depositphotos.com / Syda_ProductionsПротеиновый молочный коктейль
Протеиновый молочный коктейль  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.02.2022
عضو شوید
یک متخصص تغذیه درباره فواید نوشیدنی های پروتئینی که بیشتر برای عضله سازی مصرف می‌شوند صحبت کرد.
به گزارش اسپوتنیک، کورتنی دی آنجلو، متخصص تغذیه معتقد است که کوکتل های پروتئینی یا اسموتی بهترین نوشیدنی ها برای سوزاندن چربی های شکم هستند.
به گفته این متخصص، افراد هنگام تنظیم رژیم غذایی اغلب به غذا فکر می کنند، اما نوشیدنی ها را در نظر نمی گیرند. این متخصص یادآور شد که نوشابه شیرین، آب میوه های فرآوری شده حاوی مقدار زیادی قند اضافی هستند و عملا هیچ ارزش غذایی و فوایدی ندارد.
متخصص می‌گوید که این نوشیدنی معمولی می توانند به سرعت منجر به افزایش وزن شوند.
وی تاکید دارد که یکی از بهترین نوشیدنی ها برای کاهش وزن در ناحیه کمر، نوشیدنی های پروتئین دار مانند کوکتل پروتئینی یا اسموتی است.
متخصص تغذیه یادآور شد که پروتئین برای از دست دادن چربی های احشایی (مثل چربی های اطراف اندام های حیاتی در حفره شکم) مهم است.
Продукция производителя Кубань Продукт, представленная на выставке-ярмарке сельского туризма АгроТУР-2019 в Краснодаре - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 26.01.2022
خوراکه های دوست داشتنی که موجب سرطان می‌شوند
او افزود: "اول، نوشیدنی‌های پروتئینی می‌توانند باعث ایجاد احساس سیری در شما شوند و گرسنگی را مهار کنند، که همیشه هنگام رژیم گرفتن مهم است. دوم اینکه پروتئین با افزایش حجم عضلانی به بهبود متابولیسم کمک می کند. ماهیچه های ما از نظر متابولیکی فعال هستند".
متخصص در ادامه گفت، به هر اندازه که نوشیدنی های پروتئینی بیشتر مصرف شود، به همان پیمانه متابولیسم سریعتر صورت می‌گیرد که منجر به از دست دادن چربی بیشتر در سراسر بدن و شکم می شود. به همین دلیل، نوشیدنی های پروتئین دار هم برای افزایش توده عضلانی و هم برای سوزاندن چربی دور کمر مفید هستند.
شایان ذکر است که اخیراً چای سبز نیزبه عنوان یک محصول کاهش وزن توجه گسترده‌ای متخصصان تغذیه را به خود جلب کرده است. مکمل‌های چای سبز دومین نوشیدنی محبوب محسوب می‌شود. در رده اول آب قرار دارد. از آنجا که هر گیلاس چای سبز تقریبا کالری ندارد، چای سبز می‌تواند متابولیسم بدن را تقویت کرده و بازده بدن را برای سوزاندن انرژی بهبود بخشد. تحقیقات نشان داده‌اند که فلاونوئیدهای موجود در آن عامل افزایش سطح اکسیداسیون چربی و بهبود فعالیت انسولین در بدن هستند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала