Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

توقف "زانو زدن" بر ضد نژادپرستی از سوی فرمول یک

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر همیلتون
همیلتون - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.02.2022
عضو شوید
با وجود آن‌که لوئیز همیلتون خواسته قبل از بازی‌ها به خاطر نژادپرستی زانو بزند؛ اما سازمان برگزاری مسابقات فرمول 1 اجازه این کار را نمی‌دهد.
به گزارش اسپوتنیک؛ سازمان "فرمول یک" زانو زدن رانندگان قبل از مسابقات را ممنوع می‌کند ولی مسولان فرمول یک می‌خواهند اقدامات دیگری برای ادامه ترویج ضد نژادپرستی و تنوع در این مسابقات انجام دهند.
این تصمیم تا قبل از ماه جون نهایی می‌شود.
پیش از این چندین راننده به رهبری لوئیز همیلتون قهرمان هفت دوره جهان، برای همبستگی با ترویج بر ضد نژادپرستی در فرمول یک، در مقابل کمره‌های تلویزیون زانو زدند.

استفانو دومنیکالی مدیر عامل F1 به "اسکای اسپورت" گفت: "ژست [زانو] برای کسانی که معتقد بودند این حرکت مهمی بود، مهم بود، زیرا ما باید به همه احترام بگذاریم. اما اکنون زمان آن است که حرکت کنیم و اقدامات دیگری انجام دهیم. اقدام تمرکز بر تنوع جامعه ما است و این اولین قدم است."

به منظور ادامه پیام ضد نژادپرستی خود، فرمول 1 امروز اعلام کرد که تعهدات مالی خود را به برنامه بورسیه مهندسی این بازی‌ها برای گروه‌های دارای نمایندگی کمتر تا سال 2025 تمدید خواهد کرد.
آنها همچنین به نمایش پیام ضد نژادپرستی قبل از هر مسابقه و همچنین نام تجاری "ما به عنوان شماره یک مسابقه می‌دهیم" ادامه خواهند داد.
قابل درک است که همیلتون در صورت تمایل همچنان می‌تواند زانو بزند، اما احتمالاً در مرحله دیگری قبل از شروع مسابقه، شاید با موترش.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала