Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جانشین کروس از لاتزیو می آید؛ اگر نشد پوگبا!

© Sputnik / Антон Денисов /  مراجعه به بانک تصاویر تونی کروس
تونی کروس - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.02.2022
عضو شوید
رئال مادرید از همین حالا به فکر جانشینی مطمین برای ستاره آلمانی اش است.
به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید قصد دارد سرگی میلینکوویچ-ساویچ ستاره صربستانی لاتزیو را جانشین تونی کروس در برنابئو کند.
به گفته ال ناسیونال، پرز که از سال 2018 با مدیر برنامه های این بازیکن 26 ساله در ارتباط است، قصد دارد با پیشنهادی 60 میلیون یورویی به سراغ این بازیکن در پایتخت ایتالیا برود.
طبق این ادعا ، رئال مادرید مطمئن است که در تابستان آینده هافبک لاتزیو به خدمت خواهد گرفت، زیرا لوس بلانکوس میلینکوویچ-ساویچ را جایگزینی ایده آل برای هافبک کهنه کارش تونی کروس می داند.
این در حالیست که تونی کروس هافبک آلمانی در تابستان 2014 از بایرن مونیخ به رئال مادرید پیوست و تا کنون با انجام 346 بازی برای این باشگاه در تمامی رقابت ها، 25 گل نیز به ثمر رسانده است.
او همچنین به رئال مادرید در کسب دو قهرمانی لالیگا و سه عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا در دوران حضورش در این باشگاه کمک کرده است.
گزارش ها حاکی از آن است که رئال قصد ندارد به تونی کروس که قراردادش در سال 2023 به اتمام میرسد، پیشنهاد تمدید بدهد و این بازیکن در 33 سالگی باشگاه رئال را ترک خواهد کرد.
میلینکوویچ-ساویچ که به لطف بازی های درخشانش برای تیم ملی صربستان در جام جهانی فوتبال 2018 مورد توجه باشگاه های بزرگ اروپا قراردارد، در تابستان پیش رو مشتریان زیادی خواهد داشت.
وی در سال 2018 عملکردی رویایی برای لاتزیو داشت و در 48 بازی 14 گل برای این تیم زد، اما وی در این فصل 23 بازی انجام داده، 8 گل زده و 8 پاس گل نیز داده است.
اعتقاد بر این است که لاتزیو با رقم 80 میلیون یورو حاضر به فروش ستاره صربش خواهد شد، اما رئالی ها امیدوارند این انتقال با 60 میلیون انجام شود.
گزارش هایی دیگری نیز وجود دارد که اگر رئال نتواند سرگی میلینکوویچ-ساویچ را جذب کند، برای جذب رایگان پل پوگبا تلاش خواهد کرد.
قرارداد این بازیکن فرانسوی با شیاطین سرخ در پایان فصل به پایان می رسد و ظاهرا ستاره فرانسوی نیز حاضر ماندن در جمع شیاطین سرخ نیست.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала