دیدار حنفی با نماینده خاص ملل متحد برای افغانستان

© Inamullah Samanganiدیدار حنفی با نماینده ویژه سازمان ملل برای افغانستان
دیدار حنفی با نماینده ویژه سازمان ملل برای افغانستان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.02.2022
عضو شوید
معاون رئیس الوزاری طالبان عصر امروز با نماینده خاص ملل متحد دیدار کرد.
به گزارش اسپوتنیک، عبدالسلام حنفی معاون اداری ریاست الوزراء طالبان، عصر امروز با دیبورا لاینز نمایندۀ خاص ملل متحد برای افغانستان، داکتر رامیز‌ الاکبروف معاون نماینده خاص و هیأت همراه شان، در ارگ دیدار و روی مسائل مختلف بحث و تبادل نظر نمود.
حنفی با ابراز اینکه امنیت در سراسر افغانستان تامین شده، گفت: "پروژه‌های ناتمام که از سوی سازمان‌های مختلف قرارداد شده باید تکمیل شود، تا هم مردم ازان بهره بردارند و هم حقوق‌ قراردادی‌ها که در مضیقه اقتصادی قرار دارند پرداخته شود."
او در این دیدار گفت که حکومت طالبان به کسی اجازه محکمه صحرایی را نمی‌دهد و نیز گفت که هیچ کسی اجازه تخلف داده نمی‌شود.
درعین حال دیبورا لاینز، از تامین امنیت در افغانستان ابراز خورسندی کرد و نیز از ناپدید شدن شماری از خانم‌ها در این اواخر، ابراز نگرانی نمود.
عبدالسلام حنفی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 05.02.2022
دیدار حنفی با معاون فدراسیون بین‌المللی هلا احمر
ازسویی هم رمیز الاکبروف، معاون یوناما با ارایه‌ی معلومات در خصوص کمک‌های بشردوستانه، از توزیع مواد غذایی به 9 میلیون نفر و ارائه خدامات صحی برای هشت میلیون نفر در افغانستان در چند ماه‌ اخیر خبر داد.
افزود: معاشات کارمندان طبی 2500 کلینک صحی را می‌پردازند و نیز توانسته اند تا هنوز 312 میلیون پول نقد دالر را به افغانستان انتقال بدهند. اما این کمک‌ها بسنده نیست و باید کار بیشتری در عرصه‌های مختلف صورت بگیرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала