Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

صحبت‌های جالب کاسمیرو در مورد مسی چند روز مانده به تقابل رئال و پی‌اس‌جی

© REUTERS / Susana Veraلوكا مودريتش يشد قميص ليونيل ميسي، كابتن فريق نادي "برشلونة"، ليونيل ميسي، مباراة "برشلونة وريال مدريد"، 27 فبراير/ شباط 2019
لوكا مودريتش يشد قميص ليونيل ميسي، كابتن فريق نادي برشلونة، ليونيل ميسي، مباراة برشلونة وريال مدريد، 27 فبراير/ شباط 2019 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 08.02.2022
عضو شوید
کاسمیرو، هافبک جنگنده‌ای رئال مادرید، لیونل مسی، بازیکن پاریسن‌جرمن را پیش دیدار تیمش با پی‌اس‌‌جی در لیگ قهرمانان اروپا تمجید کرد. او گفت که متوقف کردن مسی به تنهایی غیرممکن است.
به گزارش اسپوتنیک، به تاریخ 15 فبروری، پاریسن‌جرمن میزبان رئال مادرید، در دور رفت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، در ورزشگاه پارک د پرنس خواهد بود و دو تیم دیدار فوق‌العاده حساس و دشواری در پیش دارند.
این دیدار به دلیل تقابل ستاره‌های سرشناس از اهمیت بالایی برخودار و همه منتظر اند تا ببینند لیونل مسی که با پیراهن بارسلونا بارها دروازه رئال مادرید را باز کرده بود، با لباس پی‌اس‌جی چه کاری خواهد کرد.
چند روز مانده به دیدار دو تیم، کاسمیرو هافبک جنگنده‌ای رئال مادرید، به تمجید از مسی پرداخته و مدعی است که متوقف کردن مسی به تنهایی غیرممکن است.
وی در مصاحبه‌ای با مجله Panenka از برنده هفت توپ طلا به عنوان یکی از سه بازیکن برتر تاریخ فوتبال یاد کرد و گفت:" مسی یکی از سه بازیکن برتر تاریخ است. شما باید یک تیم باشید تا بتوانید او را متوقف کنید. به تنهایی امکان پذیر نیست مقابل پاری سن ژرمن شاهد یک بازی عالی خواهیم بود."
کاسمیرو در ادامه از رونالدو را نیز تمجید کرد و اظهار داشت که فوق ستاره پرتگالی یونایتد در کنار مسی، دو بازیکنی یاد اند که با گل‌های خود بازی را تغییر می‌دهند.
او افزود:" مسی و کریستیانو فوتبال را متحول کرده‌اند. پیش از این، بهترین گلزنان 20 یا 25 گل می زدند اما وقتی این دو از راه می‌رسند و شروع می کنند به درخشش، تعداد گل‌های شان به شماره گیری 40، 50 یا 60 می‌رسد. غیرممکن به نظر می‌رسد کسی به آن‌ها برسد."
کاسمیرو در حالی به تمجید از مسی پرداخته که در زمان حضور فوق ستاره آرجانتینی در بارسلونا و زمانی که این تیم در برابر رئال مادرید قرار می‌گرفت، ستاره برازیلی مأمور مهار لئو بود و احتمال می‌رود در دیدار کهکشانی‌ها برابر پی‌اس‌جی نیز این مسئولیت به این بازیکن سپرده شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала