Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

المپیک زمستانی؛ مراسم اهدای مدال "اسکیت نمایشی تیمی" به دلیل مسائل قانونی به تعویق افتاد

© AP Photo / Vincent Thian, PoolWang Anshun, Beijing mayor and president of the Beijing 2022 Olympic Winter Games Bid Committee
Wang Anshun, Beijing mayor and president of the Beijing 2022 Olympic Winter Games Bid Committee - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.02.2022
عضو شوید
کمیته بین‌المللی المپیک و اتحادیه بین‌المللی اسکیت اعلام کردند که یک "مسئله قانونی" مراسم اهدای مدال مسابقات تیمی اسکیت بازی‌های زمستانی پکن را به تاخیر انداخته است.
به گزارش اسپوتنیک، کمیته بین‌المللی المپیک امروز (چهارشنبه) اعلام کرد که یک موضوع حقوقی که می‌تواند بر نتیجۀ بازی‌های مدال‌آوران مسابقات تیمی اسکیت بازی‌های المپیک پکن تأثیر بگذارد، باعث به تعویق افتادن مراسم اهدای جوایز شده است.
در مسابقات این رشته که به روز دوشنبه برگزار شده بود، ورزشکاران تیم المپیک روسیه موفق به کسب مدال طلا، تیم المپیک آمریکا به مدال نقره و جاپانی‌ها به مدال برنز دست یافته بودند و قرار بود مراسم اهدای مدال امروز برگزار گردد.
مارک آدامز سخنگوی کمیته بین المللی المپیک گفت که دلیل این امر "مشاوره حقوقی" با هیئت داوری اسکیت است و بزودی نتیجه آن با رسانه‌ها شریک خواهد شد. جزئیات این پرونده تا هنوز مشخص نشده است.
اتحادیه بین المللی اسکیت نیز در بیانیه‌ای کوتاه به انجام مشوره در این مورد اشاره کرده و از احتمال تغییر نتایج در صورت تایید تخطی اشاره کرده‌ است.
کانادا در این مسابقات به مقام چهارم رسیده و در صورتی تغییراتی در نتیجه وارد گردد، احتمال رسیدن این تیم به مدال متصور است.
گفته می‌شود که اگر هر ورزشکار و تیمی محروم شوند، احتمالاً رفتن آن تیم به دادگاه داوری ورزش پیش‌بینی می‌شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала