Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تاتنهام در اندیشۀ جذب هافبک اینتر؛ کونته ستاره مورد علاقه‌اش را به لندن می‌آورد

© AP Photo / Luca Brunoاینترمیلان
اینترمیلان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.02.2022
عضو شوید
باشگاه تاتنهام خواهان به خدمت گرفتن آرتور ویدال در تابستان آینده است و آنتونیو کونته که سابقه کار با ستاره شیلیایی را در یوونتوس و اینترمیلان دارد، می‌خواهد وی را در تیم فعلی‌اش نیز داشته باشد.
به گزارش اسپوتنیک، آرتورو ویدال هافبک چنگنده و شیلیایی، پس از پیوستن از بارسلونا به اینترمیلان، یک فصل خوب را زیر نظر آنتونیو کونته سپری کرد و با نراتزوری قهرمان سری‌آ شد.
پس از جدایی کونته و روی کار آمدن سیمئونه اینزاگی، ویدال از شرایط خودش در اینتر راضی نیست زیرا در 24 بازی، 833 دقیقه فرصت حضور در میادین پیدا کرده و تنها در یک بازی در ترکیب اصلی قرار گرفته است.
این بازیکن خواهان جدایی از اینترمیلان است و طبق گزارش رسانۀ تِرسِرا شیلی، باشگاه تاتنهام خواهان به خدمت گرفتن وی در تابستان آینده است.
سران باشگاه لندنی به درخواست آنتونیو کونته اقدام به جذب این هافبک 34 ساله خواهند کرد زیرا سرمربی ایتالیایی در یوونتوس و اینترمیلان با هافبک ایتالیایی کار کرده و می‌داند که وی چیزهای زیادی به تیم اضافه خواهد کرد.
ویدال که سابقه بازی برای تیم‌های بایرلورکوزن، یوونتوس، بایرن مونیخ و بارسلونا را در کارنامه دارد، در صورت پیوستن به تاتنهام، به جمع بازیکنانی اضافه خواهد شد که در 4 لیگ مختلف از 5 لیگ مطرح اروپا توپ زده‌است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала