تلاش اپل برای ساخت یک سرویس پرداخت با NFC

© Photo / appleApple empowers businesses to accept contactless payments through Tap to Pay on iPhone
Apple empowers businesses to accept contactless payments through Tap to Pay on iPhone - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.02.2022
عضو شوید
شرکت فناوری امریکایی اپل قصد دارد به‌زودی قابلیت جدیدی به نام Tap to Pay برای آیفون معرفی کند که به فروشندگان و تجار اجازه خواهد داد تا از آیفون خود به‌عنوان درگاه فروش استفاده کنند.
به گزارش اسپوتنیک، این سرویس قرار است در نسخه بتا آی او اس ابتدا برای کاربران امریکا ارائه شود و از علاوه بر اپل پی (Apple Pay) از کارت‌های اعتباری و سایر کیف پول‌های دیجیتالی نیز پشتیبانی خواهد کرد.
به این ترتیب، فروشندگان برای فروش اجناس خود و دریافت پول، دیگر نیاز به هیچ سخت‌افزار دیگری نخواهند داشت.
این شیوه پرداخت علاوه بر پلتفرم‌های پرداخت آنلاین، در اختیار توسعه‌دهندگان نیز قرار خواهد گرفت تا آن‌ها نیز بتواند این سرویس را با اپلیکیشن‌های خود یکپارچه کنند. اپل گفته است که Stripe اولین پلتفرمی خواهد بود از این قابلیت پشتیبانی خواهد کرد.
برای استفاده از این سرویس نیاز به یک گوشی آیفونXS یا مدل‌های بالاتر خواهد بود. ضمنا شما باید اپلیکیشن آی او اس این سرویس را نیز روی گوشی خود نصب کنید.
Polishing Cloth
 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 20.01.2022
چگونه از پارچه نظافت 19 دالری اپل مراقبت کنیم؟
شرکت اپل گفته است که Tap to Pay بسیار امن و مطمئن خواهد بود و مشتریان نباید هیچ نگرانی از بابت اطلاعات پرداختی خود داشته باشند. این سرویس از همان قابلیت رمزگذاری Secure Element در اپل پی استفاده خواهد کرد و برای هر تراکنش، یک آیدی منحصربه‌فرد ایجاد خواهد کرد.
فروشندگان بعد از راه‌اندازی این سرویس به‌راحتی خواهند توانست تنها با فشار دادن یک دکمه، پرداخت‌های NFC را از مشتریان دریافت کنند. اگر همه چیز خوب پیش برود، اپل احتمالا قابلیتTap to Pay را برای همه کاربران در سراسر دنیا عرضه خواهد کرد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала