دلیل"بوی بد" خانه شاهزاده انگلیس فاش شد

© REUTERS / Toby MelvilleМеган Маркл с сыном Арчи
Меган Маркл с сыном Арчи - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.02.2022
عضو شوید
آب خندق در نزدیکی خانه آنها باعث ایجاد بوی نامطبوع در عمارت شاهزاده هری و مگان مارکل شده است.
به گزارش اسپوتنیک، به نقل از Express دلیل "تعفن" که اخیرا محله‌ای در کالیفرنیا، جایی که خانه شاهزاده هری و مگان مارکل در آن واقع شده است وجود خندق ها در نزدیکی های این محل بوده است
این روزنامه می نویسد: "بوی بد وحشتناک" عمارت چند میلیون دالری شاهزاده هری و مگان مارکل در آمریکا را در خود بلعیده است.
خانه این زوج در شهر مونته سیتو واقع شده است. این عمارت در نزدیکی پناهگاه پرندگان آندری کلارک، منطقه تالابی به وسعت تقریبا 17 هکتار قرار دارد. به گفته این نشریه، به دلیل راکد بودن آب در خندق، بوی نامطبوع در خانه های مجاور ایجاد شده است که می تواند تا پاییز تا زمانی که کار های ترمیم کاری آن انجام شود، باقی بماند. ساکنان محلی این بو را با زباله هایی که در زیر نور خورشید پوسیده شده و باعث دلبدی می‌شوند، مقایسه کردند.
طبق مدارک املاک منطقه سانتا باربارا- کالیفرنیا، یک خانه 9 اتاق خوابه با 16 حمام و سرویس بهداشتی در محله ثروتمند نشین مونتسیتو با قیمت بسیار هنگفت 14،650،000 میلیون دالر متعلق به شاهزاده هری و همسر امریکایی اش مگان است.
این عمارت و خانه جدید مگان و هری اولین بار در سال 2003 ساخته شد و قبلا در سال 2009 به قیمت 25 میلیون دالر فروخته شده بود، بنابراین این زوج آن را به قیمت بسیار پایین تری خریداری کرده اند ولی مخارج سالیانه متعدد این خانه می تواند به بیش از رقم قابل توجه 4٫4 میلیون دالر برسد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала