Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مقصد بعدی گرت بیل فاش شد

© AFP 2023 / Geoff CaddickНападающий сборной Уэльса Гарет Бейл во время тренировки
Нападающий сборной Уэльса Гарет Бейл во время тренировки  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.02.2022
عضو شوید
گرت بیل ستاره ولزی رئال مادرید که قراردادش در پایان فصل با این تیم به پایان می‌رسد، قصد دارد تابستان آِینده به صورت آزاد به تاتنهام بپیوندد و برای سومین‌بار پیراهن این تیم را برتن کند.
به گزارش اسپوتنیک، گرت بیل که از سال 2013 برای رئال مادرید بازی می‌کند، تا پایان فصل با این تیم قرارداد دارد و تابستان آینده بازیکن آزاد خواهد بود.
Gareth Bale - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.02.2022
ورزش
پاسخ بیل به منتقدان وضعیت جسمانی‌اش
وی که در حال حاضر شرایط خوبی در رئال مادرید ندارد، در پنجره نقل‌وانتقالات جنوری در فهرست فروش کهکشانی‌ها قرار گرفت اما پیشنهاد دریافت نکرد و تا پایان فصل در برنابئو خواهد بود.
در مورد آینده این بازیکن گمانه‌زنی‌های زیادی وجود دارد و رسانه‌های ولزی مدعی اند که در صورت عدم صعود تیم ملی این کشور به جام جهانی، وی از دنیای فوتبال خداحافظی خواهد کرد.
با این حال ال ناسیونال گزارش داده که ممکن است بیل در تابستان آینده برای سومین بار به تاتنهام بپیوندد و برای این تیم به میدان برود.
طبق این گزارش، دو طرف "سه ماه پیش" برای بازگشت بازیکن ولزی به توافق رسیده اند و بیل برای خداحافظی از فوتبال به این تیم باز خواهد گشت.
تاتنهام در تابستان گذشته امیدوار بود بیل را به خدمت بگیرد، اما به دلیل خواسته‌های بالای رئال، این انتقال محقق نشد.
بیل 8 سال قبل و پس 203 بازی که 55 گل به ثمر رساند، تاتنهام را به عنوان یکی از بهترین بازیکنان جهان ترک کرد و به رئال مادرید پیوست.
پنج فصل اول او در لوس بلانکوس موفقیت آمیز بود زیرا او بخشی از تیمی بود که چهار بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد و نقش زیادی نیز در رسیدن به این جام‌ها ایفا کرد.
بیل در فصل جاری به دلیل مصدومیت بازی‌های زیادی را از دست داده و تنها سه بازی برای رئال مادرید انجام داده است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала