Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

وراتی در مورد نقش خود در پی‌اس‌جی در کنار مسی و نیمار صحبت کرد

© Sputnik / Стрингер /  مراجعه به بانک تصاویر مارکو وراتی Футбол. Лига чемпионов. Матч "Шахтер" - ПСЖ
مارکو وراتی  Футбол. Лига чемпионов. Матч Шахтер - ПСЖ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.02.2022
عضو شوید
مارکو وراتی، هافبک پاریسن‌جرمن در مورد نقش خود در این باشگاه صحبت کرده و توضیح داده است و که چگونه در کنار بازیکنانی بزرگی چون نیمار و لیونل مسی به راحتی بازی می‌کند.
به گزارش اسپوتنیک، مارکو وراتی ایتالیایی از سال 2012 در باشگاه پاریسن‌جرمن حضور داشته و یکی از بازیکنان کلیدی این تیم در خط میانی است. او تمام کارهای دفاعی را انجام می‌دهد و در عین حال حملات را نیز آغاز می کند.
وقتی پی‌اس‌جی می‌درخشد، از ستاره‌های چون نیمار، مسی و امباپه صحبت می‌شود و از چنین بازیکنانی توصیف چندانی صورت نمی‌گیرد.
با این حال وراتی در مصاحبه‌ای گفته است که نقش او بسیار مهم است و اگر او موقعیت ایجاد نکند، مهاجمان موفق به گُلزنی نخواهند شد.
وراتی در مورد نقش خود در پی‌اس‌جی به L'Equipe گفت:" من هرگز بازیکنی نخواهم بود که در هر فصل بیست گل بزند یا ده پاس گل بدهد. برای من، مهم‌ترین چیز این است که هم‌تیمی‌هایم احساس راحتی کنند و در موقعیت خوبی برای آن‌ها خلق موقعیت کنم."
وی در ادامه افزود:" نقش من، کنترل مسابقه، دانستن این‌که چه زمانی باید بازی را تسریع کرد و چه زمانی آن را آرام کرد. من زمانی که بین خطوط به مسی و یا نیمار پاس بدهم، برای حریف خط ایجاد کرده‌ام و این خیلیی مهم است."
این بازیکن 29 ساله تاکنون 19 بازی در این فصل در تمامی رقابت‌ها برای پی‌اس‌جی انجام داده است که دو گل و یک پاس گل داشته است. با این حال او با میانگین 75.6 پاس در هر مسابقه بهترین پاسور این تیم در لیگ است. او همچنین به طور متوسط ​​2.2 تکل در هر مسابقه در لیگ انجام داده و مهم‌ترین بازیکن تیم پس از امباپه است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала