راشاتودی آلمان خواستار لغو تصمیم ممنوعیت پخش نشرات خود شد

© Sputnik / Iliya Pitalev /  مراجعه به بانک تصاویر Офис телеканала RT в Москве
Офис телеканала RT в Москве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.02.2022
عضو شوید
راشاتودی آلمان خواستار لغو تصمیم ممنوعیت پخش نشرات خود شد
به گزارش اسپوتنیک، در پیام راشاتودی آمده است: RT DE Productions GmbH به دادگاه اداری برلین درخواست کرده است تا تصمیم نادرست مدیریت آلمانی MABB را که پخش کانال RT DE (راشاتودی آلمان) در آلمان را ممنوع کرده بود، لغو کند.
خاطرنشان می‌شود که شرکت سازنده گفته است: نمایندگان MABB ادعا می‌کنند کهRT DE Productions مسئولیت پخش کانال راشاتودی آلمان را بر عهده دارد، بدون توجه به اینکه در واقعیت این کانال توسط ANO TV-Novosti از مسکو پخش می‌شود.
آنها افزودند که "گمانه های بیان شده توسط MABB به واقعیت مرتبط نیست." تاکید می شود که RT DE Productions تنها به عنوان تولید کننده محتوا به ANO "TV-Novosti" خدمات ارائه می دهد و مسئولیتی در قبال پخش راشاتودی آلمان ندارد.
Министр иностранных дел РФ Сергей Лавров во время посещения офиса телеканала RT France в Париже - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.02.2022
گزارشات نامطلوب علیه راشاتودی در فرانسه
در یکم فبروری، کمیسیون ثبت و نظارت بر تنظیم کننده رسانه آلمان، پخش کانال تلویزیونی راشاتودی آلمان در آلمان را به طور رسمی ممنوع کرد و اعلام کرد که سازمان دهندگان پخش مجوز لازم را ندارند، راشاتودی نیز به نوبه خود گزارش داد که RT DE Productions نسبت به تصمیم تنظیم کننده آلمان در دادگاه تجدید نظر خواهد کرد.
وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که اقدامات تلافی جویانه را علیه رسانه های آلمانی معتبر در روسیه و همچنین واسطه های اینترنتی که به طور خودسرانه و غیرمنطقی حساب های کاربری را حذف کرده اند، آغاز کرده اند. راشاتودی آلمان مجوز پخش را در صربستان دریافت کرد، طبق کنوانسیون اروپایی در مورد پخش تلویزیونی فرامرزی، این حق پخش در اکثر کشورهای اتحادیه اروپا از جمله آلمان را می دهد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала