Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ریسک بزرگ آرسنال برای نیم فصل دوم

© REUTERS / Catherine IvillФутболист "Арсенала" Томас Партей пытается отобрать мяч у игрока "Ньюкасл Юнайтед" Каллума Уилсона
Футболист Арсенала Томас Партей пытается отобрать мяч у игрока Ньюкасл Юнайтед Каллума Уилсона - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.02.2022
عضو شوید
سران آرسنال با عدم جذب جانشین برای پیر امریک اوبامیانگ، ریسک بزرگی کرده‌اند و ممکن است در رسیدن به سهمیه لیگ قهرمانان اروپا، ناکام بمانند.
به گزارش اسپوتنیک، پیر امریک اوبامیانگ، ستاره گابنی آرسنال در آخرین ساعات نقل‌وانتقالات زمستانی، از این تیم جدا شد و به بارسلونا پیوست. این مهاجم 32 ساله پس از آن که رابطه‌اش با میکل آرتتا به هم خورد و چندین هفته به بازی‌ها دعوت نشد، قرارداد خود را فسخ کرد و به صورت آزاد راهی نیوکمپ شد.
آرسنال اما برای جانشینی این بازیکن موفق به جذب بازیکن نشد و حالا باید در نیم فصل دوم از لاکازت و مارتینلی در خط حمله استفاده کند و برای کسب سهمیه بجنگد.
نایجل وینتربرن، مدافع سابق آرسنال معتقد است که فروش پیر امریک اوبامیانگ و عدم جایگزینی برای او یک تصمیم اشتباه بود و در واقع آرتتا و مدیران آرسنال ریسک بزرگی کرده‌اند و ممکن موفق به صعود به لیگ قهرمانان اروپا نشوند.
وی گفت:" آرسنال در جذب مهاجم کوتاهی کرده است. فروش پیر امریک اوبامیانگ بدون جذب جانشین ریسک بزرگی است. اگر تیم نتواند گل بزند و یا فصل را در میان چهارم تیم به پایان نرساند، آن وقت مشخص می‎‌شود که چه تصمیم اشتباهی بود است."
وینتربرن در حالی این صحبت‌ها را مطرح کرده که آرسنال به شدت به جذب دوشان ولاوویچ، مهاجم فیورنتینا نزدیک شده بود. با این حال، مهاجم 22 ساله صرب تصمیم گرفت در پنجره نقل و انتقالات جنوری به یوونتوس بپیوندد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала