Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

علاقۀ مدیران و سرمربی بارسا به ستاره مازاد رئال مادرید

© REUTERS / JAVIER SORIANOريال مدريد
ريال مدريد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.02.2022
عضو شوید
البرت فرناندز خبرنگار کاتالانی مدعی است که ژاوی و لاپورتا به ایسکو ستاره خط میانی رئال مادرید علاقمند هستند و همیشه این بازیکن را دوست داشته اند اما فعلا تمایل به وی را تکذیب می‌کنند.
به گزارش اسپوتنیک، قرارداد ایسکو هافبک مالاگایی رئال مادرید در پایان فصل به اتمام خواهد رسید و طرفین تمایلی برای تمدید قرارداد ندارند. این بازیکن که مورد توجه باشگاه‌های ایتالیایی و انگلیسی قرار دارد، به صورت قطعی به حضور 9 ساله‌اش در مادرید پایان خواهد داد و مشخص نیست که راهی چه تیمی خواهد شد.
Isco - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.10.2021
ورزش
مقصد احتمالی ایسکو در زمستان
چندی قبل رسانه‌های اسپانیایی مدعی شده بودند که بارسلونا با این بازیکن به توافق نهایی دست یافته و وی در تابستان آینده به صورت آزاد راهی نیوکمپ خواهد شد. رسانه‌های کاتالانی اما این خبرها را تکذیب کردند و مدعی شدند که بلوگرانا برنامۀ به جذب این بازیکن ندارد.
با این حال البرت فرناندز خبرنگار کاتالانی می‌گوید که ژاوی سرمربی بارسا و لاپورتا رئیس باشگاه به ایسکو ستاره خط میانی رئال مادرید علاقمند هستند و همیشه این بازیکن را دوست داشته اند اما فعلا تمایل به وی را تکذیب می‌کنند.
فرناندز این موضوع را در برنامه " دایرکتو گُل" مطرح کرد و اظهار داشت که در صورت پیوستن ایسکو به بارسا، پس از 15 سال و از زمان ساویولا تا کنون، وی به اولین بازیکنی تبدیل خواهد شد که از رئال مادرید به بارسلونا می‌پیوندد.
ایسکوی 29 ساله در این فصل 240 دقیقه بازی کرده و تنها در حال گرم شدن روی نیمکت تیم آنچلوتی دیده شده‌است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала