پیشنهادات مکرون به پوتین با ناتو هماهنگ نشده بود

پوتین - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 09.02.2022
عضو شوید
امانوئل مکرون، رئیس جمهور فرانسه، در دیدار با همتای روسی خود، ولادیمیر پوتین، چندین پیشنهاد را به وی ارائه کرد که با سایر شرکای پاریس توافق نشده بود.
به گزارش اسپوتنیک، به نقل از دیلی میل، رهبر فرانسه در تلاش است تا خود را به عنوان یک صلح‌ساز در مسائل کاهش تنش در اروپای شرقی، به‌ویژه اوکراین، نشان دهد. در گفتگو با رئیس‌جمهور روسیه ابتکارات متعددی را پیشنهاد کرد. او پیشنهاد کرده که یک وضعیت بی‌طرف برای اوکراین تضمین شود و از این طریق امکان پیوستن این کشور به ناتو را رد کند.
در عین حال، پیشنهادهای مکرون قبلاً از سوی متحدان پاریس در ائتلاف آتلانتیک شمالی، از جمله بریتانیا، تأیید نشده بود. به گفته منابع این روزنامه در دولت بریتانیا، رئیس جمهور فرانسه قبل از مذاکره با پوتین حتی سعی نکرد با شرکای ناتو مشورت کند که عملاً همه توافقات ممکن را بی معنا می کند.
گفتنی است در بحبوحه تنش‌ها میان روسیه وغرب، امانوئل مکرون، رئیس جمهورفرانسه، یک مهمان پسندیده ولادیمیر پوتین در کاخ باشکوه کرملین شد.
در پایان این دیدار، رئیس جمهور روسیه در کنفرانس مطبوعاتی، مذاکرات با رهبر فرانسه را که در مسکو برگزار شد و کمی بیش از پنج ساعت به طول انجامید، پر محتوا و مفید خواند.
به گفته رئیس جمهور روسیه، در این مذاکرات، مسائل مربوط به تضمین های امنیتی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала