Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

درخشش ستاره برزیلی در لیگ برتر؛ کوتینیو در حال بازگشت به روزهای اوج

© REUTERS / Eddie KeoghSoccer Football - Premier League - Arsenal vs Liverpool - Emirates Stadium, London, Britain - December 22, 2017 Liverpool's Philippe Coutinho celebrates scoring their first goal
Soccer Football - Premier League - Arsenal vs Liverpool - Emirates Stadium, London, Britain - December 22, 2017 Liverpool's Philippe Coutinho celebrates scoring their first goal  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.02.2022
عضو شوید
کوتینیو هرگز در بارسلونا موفق نشد و نتوانست روزهای خوبش در آنفیلد را در نیوکمپ تکرار کند.
به گزارش اسپوتنیک، استون ویلا شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست‌و‌چهارم لیگ برتر انگلیس میزبان لیدز بود و به تساوی 3-3 رضایت داد.
فلیپه کوتینیو، ستاره برازیلی که در حاضر به صورت قرضی در استون ویلا بازی می‌کند، درخشش خیره‌کننده‌ای در این بازی داشت و در حالی‌که یکی از گل‌های تیمش را به ثمر رساند موفق شد پاس دو گل دیگر را نیز ارسال کند.
کوتینیو در اولین بازیش برای استون ویلا فقط به سیزده دقیقه نیاز داشت تا مقابل یونایتد گل بزند. او در تیم ملی برزیل نیز درخشان ظاهر شده است.
او هرگز در بارسلونا موفق نشد و نتوانست روزهای خوبش در آنفیلد را در نیوکمپ تکرار کند. بازیکن برزیلی در انتقال قرضی به بایرن مونیخ فراز و نشیب های زیادی داشت اما در نهایت قهرمان اروپا شد.
این بازیکن در زمستان 2022 تصمیم گرفت به استون ویلا ملحق شود که حالا در بازگشت به لیگ انگلیس خوش می درخشد.
مجموعا کوتینیو سه بازی در لیورپول داشته که دو گل و دو پاس گل داشته و هر 43 دقیقه یک گل زده است. کوتینیو در دوران حضورش در لیورپول در 201 بازی خود 54 گل زده بود و 45 پاس گل داده بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала