امتناع از غذایی شام به صحت مضر است

© Depositphotos.com / Andriy PopovРомантический ужин
Романтический ужин - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.02.2022
عضو شوید
دانشمندان می گویند که اگر متواتر یک وقت از غذا حذف شود، بدن سعی می کند آن را به نحوی جبران کند.
به گزارش اسپوتنیک، نشریه "پولیتیک" صربستان، به طور عموم، امتناع از صبحانه، ناهار یا شام تأثیر منفی بر سلامت و تندرستی دارد. اول از همه، این منجر به احساس شدید گرسنگی می شود، متابولیسم کُند می شود، که در طول وعده های غذایی می تواند پرخوری را تهدید کند.
Женщина с острой болью в животе - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 27.01.2022
علائمی از سرطان که پس از غذا خوردن ظاهر می‌شود
هنگامی که یک فرد در نهایت پس از حذف شام چیزی می خورد، سطح شکر خون او به شدت در نوسان است و انرژی نیز تغییر می کند. همچنین در این صورت بار روی سیستم گوارشی افزایش می‌یابد و دفع چربی‌ها برای بدن مشکل‌تر می‌شود.
نویسنده خاطرنشان می کند که اما همه غذاها را نباید در عصر مصرف کرد. باید غذاهای "سنگین" مانند غذاهای گوشتی، کباب، پیتزا، ساندویچ های بزرگ را کنار بگذارید. موسلی، پاستا، کچالو سرخ کرده نیز کارایی ندارند. تمامی محصولات فوق منجر به افزایش وزن خواهند شد.
Женщины в бурках во время снегопада в Кабуле - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 03.12.2021
بحران گرسنگی در افغانستان؛ برنامه جهانی غذا: مسایل اقتصادی را از مسایل سیاسی جدا بسازیم
اگر برای صبحانه و ناهار مقدار زیادی غذای پروتئینی خورده اید، برای شام بهتر است مخلوط سالاد یا سبزیجات درست کنید. به عبارت دیگر، چیزی سبک بخورید و پروتئین های حیوانی برای شام مناسب است، مانند گوشت سفید، ماهی، پروتئین های که می توان با سالاد و سبزیجات خورد. حبوبات، غلات، گندم سیاه، آمارانت، ارزن، عدس، کینوا، برنج نیز مفید است. روغن زیتون از چربی ها بیشتر ارزش دارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала