Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

انقلاب بزرگ در بارسلونا با تصمیم قاطع ژاوی

© Sputnik / Алексей Куденко /  مراجعه به بانک تصاویر نیوکمپ
نیوکمپ - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 10.02.2022
عضو شوید
سرمربی بارسلونا قصد دارد چهره جدیدی به خط حمله تیمش بدهد.
به گزارش اسپوتنیک، نشریه اسپانیایی "اسپورت" در گزارش امروز خود نوشت که ژاوی تصمیم دارد در تابستان و برای فصل آینده، 3 مهاجم خود را در فهرست فروش قرار دهد و مثلث دیگری را برای خط تهاجمی خود انتخاب کند.
بارسلونا در حال حاضر 8 مهاجم دارد. دمبله، تراوره، تورس، فاتی، اوبامیانگ، دی یونگ، ممفیس دپای و بریت ویت در خط تهاجمی بارسلونا بازی می‌کنند و ژاوی عذر 3 بازیکن را خواسته است.
این نشریه اسپانیایی در ادامه نوشت که ایده بارسلونا این است که در فصل آینده با مثلث فران تورس، آنسو فاتی و هالند در مسابقات ظاهر شود و با خط تهاجمی برای گل زدن به تیم‌های حریف وارد میدان شود.
سران باشگاه کاتالانی در پنجره تابستانی تمام تمرکز شان را برای خرید "ارلینگ هالند" خواهند کرد و لاپورتا قصد دارد با مذاکره با مینو رایولا، ستاره گلزن دورتموند را به نیوکمپ آورد تا با رئال مادرید بتواند رقابتی نزدیک به ثبت رساند.
بندهای مشخص و هزینه بالای این انتقال به علاوه کمیسیونی که خوان لاپورتا باید پرداخت کند به این معناست که بارسا در موضعی نیست که بتواند بازیکنان درخشان دیگری را در سایر پست‌هایی که نیاز به تقویت دارد، مانند دو وینگر و مدافع میانی، به خدمت بگیرد.
رییس باشگاه بارسلونا در ماه جنوری و سه هفته پس از ملاقات با مدیربرنامه مهاجم دورتموند گفت که هر اتفاقی ممکن است. رایولا به خوبی می‌داند که هالند در بارسلونا برخلاف رئال مادرید به ستاره اصلی تیم تبدیل خواهد شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала