Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آنچلوتی: وینیسیوس دوباره می‌درخشد، امیدوارم نیمار و بنزما به بازی با پی‌اس‌جی برسند

© Sputnik / Сергей Пивоваров /  مراجعه به بانک تصاویر کارلو آنچلوتی سرمربی اورتون Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК "Бавария"
کارلو آنچلوتی سرمربی اورتون     Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК Бавария - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.02.2022
عضو شوید
کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید، در نشست خبری قبل از مصاف با ویارئال حاضر شد و در موارد مختلف با خبرنگاران صحبت کرد.
به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید صدرنشین رقابت‌های لالیگا، فردا شب ساعت 19:45 دقیقه به وقت کابل، در ورزشگاه ال‌مادریگال، در چارچوب هفتۀ بیست‌وچهارم رقابت‌های لیگ اسپانیا، مهمان ویارئال است و دیدار فوق‌العاده دشوار برابر شاگردان امری دارد.
کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید، در نشست خبری قبل از مصاف با زیردریایی‌های زرد، به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ داد و در موارد مختلف صحبت کرد.
او در مورد دیدار با رئال مادرید گفت:" دیدار سختی خواهد بود زیرا ویارئال در خانه حریف بسیار سرسختی است و برای امتیازات کامل می‌جنگد، اما ما آماده هستیم و برای پیروزی پا به زمین خواهیم گذاشت."
سرمربی رئال در مورد استفاده از سیستم چرخشی و استراحت داده به بازیکنان در آستانۀ بازی با پی‌اس‌جی گفت:" صحبت از سیستم چرخشی فقط در حد حرف است. بیشتر بازیکنان دقایقی داشتند. کارواخال و لوکاس بازی کردند، ناچو هم بازی کرد. حالا مارسلو هم بازیم ی کند. کاماوینگا و والورده هم بازی کرده اند. اگر از سیستم چرخشی استفاده نکنیم به این خاطر است که تیم را خسته نمی بینیم."
آنچلوتی در مورد استراحت داده به وینیسیوس گفت:" به او یک روز بیشتر استراحت دادم و برایش خوب بود چرا که ماه جنوری برایش خیلی پرفشار بود. شرایط خوبی دارد. با انگیزه است و به نظرم می‌توانیم وینیسیوس را ببینیم که اخیرا دیده بودیم."
کارلتو در مورد احتمال حضور بنزما و نیمار در بازی برابر پی‌اس‌جی گفت:" امیدوارم که هر دو به بازی برسند و بهترین‌ها حاضر باشند. اگر بهترین‌ها باشند، جذاب‌ترین بازی ممکن را می‌بینیم."
وی در ادامه در مورد ریسک کردن روی بنزما گفت:" سلامتی بازیکن مهم است. ریسک وجود ندارد. اگر ریسک باشد، در نظر نمی‌گیریم. باید به خوبی آنالیز کنیم اما اگر سه شنبه بازی کند به این خاطر است که ریسکی وجود ندارد."
او در مورد بیل نیز صحبت کرد و گفت:" رابطه شخصی خوبی با او دارم. عملکرش در تمرینات را ارزیابی می‌کنم و فکر می‌کنم زمانی که مورد استفاده قرار بگیرد، به وظایفش عمل خواهد کرد. هر کسی می‌تواند از من بپرسد که چرا مورد استفاده قرار نگرفته است. پس از مصدومیت اخیرش کمی طول کشید که جدیت داشته باشد اما حالا آماده است. در تمرینات آماده است."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала