امریکا کشتی های جنگی بیشتر به اروپا می فرستد

© Photo / U.S. Navy/ Matt Brownنظر امریکا شناس راجع به احیای بحریه دوم: تاکتیک امریکا به شکست محکوم است
نظر امریکا شناس راجع به احیای بحریه دوم: تاکتیک امریکا به شکست محکوم است - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.02.2022
عضو شوید
قوای بحری امریکا با در نظر داشت وضع فعلی اوکراین، چهار کشتی راکت بردار را غرض تقویه گروپ‌های بحری خود به آب‌های سرزمینی اروپا فرستاد.
به گزارش اسپوتنیک، نماینده نیروهای بحری امریکا به اینترفکس خبرداده گفت: "در طول اقامت خود در آنجا، کشتی ها جنگی عملیات های بحری را برای حمایت از قطعات عملیاتی ششم ایالات متحده و متحدین امریکا در ناتو انجام خواهد داد." وی افزود: کشتی های راکت بردار دونالد کوک، میچر، سالیوانز، گونزالس در ماه جنوری پایگاه های خود را از سواحل شرقی ایالات متحده ترک کردند.
تعقیب کشتی جنگی امریکا توسط قوای بحری روسیه - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.10.2019
تعقیب کشتی جنگی امریکا توسط قوای بحری روسیه
کشتی های راکت بردار با توجه به تسلیحات خود قادر به مقاومت در برابر نیروهای هوایی و بحری و همچنین نیروهای کوماندوی دشمن هستند. هر یک از کشتی ها می تواند تا 56 راکت کروز تاماهاوک ("Tomahawk") با برد 1.6 هزار کیلومتر بار گیرد. علاوه بر این، آنها به سیستم دفاع راکتی مجهز هستند.
در 29 دسامبر 2021، اردوی ایالات متحده دستور داد کشتی طیاره بردار بر هستوی (USS Harry S. Truman) را به دلیل وضعیت اطراف اوکراین در بحیره مدیترانه ترک کردند. قرار بود کشتی طیاره بردار بر کلاس نیمیتز با این گروه به خاورمیانه برود، اما مسیر آن تغییر کرد تا "حضور دائمی در اروپا" تضمین شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала