Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جادوی لوکیتا در رئال 10 ساله شد؛ د سیما مهم‌ترین لحظۀ مودریچ در لوس بلانکوس

© AP Photo / Christophe EnaИгрок Реал Мадрида Лука Модрич получил награду "Золотой мяч" в Париже, Франция
Игрок Реал Мадрида Лука Модрич получил награду Золотой мяч в Париже, Франция - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.02.2022
عضو شوید
لوکا مودریچ ستاره کروات رئال مادرید در مورد دوران ورزشی‌اش صحبت کرده است.
به گزارش اسپوتنیک، لوکا مودریچ فصل خوبی را با رئال مادرید سپری می کند و یکی از بازیکنان کلیدی صدرنشین رقابت‌های لالیگا بوده است.
ستاره کروات در جدیدترین مصاحبه خود صحبت های جالبی درباره مسائل مختلف انجام داده است.
مودریچ درباره اینکه تا چه زمانی فوتبال بازی خواهد کرد:
"نمی دانم، واقعاً نمی دانم تا چه سالی قرار است بتوانم بازی کنم. ممکن است 40 باشد، یا بیشتر یا کمتر. ببینیم چه می‌شود. باید کم کم پیش بروم و از مسیر لذت ببرم. من در حال تلاش هستم، از نظر بدنی احساس خوبی دارم، از نظر روحی هم شرایط مهم است، من در یک باشگاه بسیار بزرگ هستم، بدون شک بهترین باشگاه جهان و تلاش می کنم تا این سطح را تا زمانی که ممکن است حفظ کنم. ببینیم چقدر طول می‌کشد. با این همه صحبت کردن در مورد سال‌ها خیلی سخت است.الان من تقریبا 37 سال دارم و واقعا احساس خوبی دارم."
برنامه بعد از بازنشستگی:
"واقعا هنوز به آن فکر نکرده‌ام. من آدمی نیستم که زیاد به آینده فکر کنم، دوست دارم در زمان حال زندگی کنم و کم کم جلو بروم، از لحظه ها و کاری که انجام می دهم، لذت ببرم. خواهیم دید که آینده چه خواهد شد. احساس خوبی دارم، می خواهم از فوتبال بیشتر لذت ببرم، از همه کارهایی که انجام می دهم. وقتی به این سن می رسی خیلی سخت است که بدانی چقدر دوام می آوری."
اگر فوتبالیست نمی‌شدی؟
"من در کرواسی متولد شدم، در زادار که به شهر بسکتبال معروف است و یادم می آید که در کودکی بارها برای تماشای بازی های بسکتبال می رفتم، هر وقت می توانستم بعد از مدرسه با دوستانم بازی می کردم و به اصطلاح دیوانه بسکتبال بودم. من آن را دوست داشتم و به همین دلیل فکر می کنم شاید یک بسکتبالیست می‌شدم."
یک دهه سفید پوش بودن:
"در دوران حضورم در مادرید بیشتر از چیزی که انتظار داشتم یا می خواستم به موفقیت رسیدم. اکنون 10 سال است که یک رویا را پشت سر می گذارم. نوشتن هر چیزی که در این تقریباً 10 سال برای من اتفاق افتاده برای شما بسیار دشوار است. علاوه بر این، ارتباط من با باشگاه عالی است، ارتباط من با هواداران هم همینطور که از همان لحظه اول که به من محبت و اعتماد کردند و از من حمایت کردند و این به من کمک کرد تا به هر آنچه که می خواهم برسم و رو به جلو حرکت کنم."
بهترین لحظه در رئال مادرید:
"لحظات خوش زیادی وجود دارد که من در رئال مادرید تجربه کرده ام، اما شاید شادترین آنها بردن دسیما بود. اگر باید یکی را انتخاب کنم، فکر می کنم این لحظه است زیرا شماره 10 است، شماره مورد علاقه من. دسیما، که بیش از 12 سال بود منتظر آن بودیم و وقتی به اینجا آمدم همه درباره دهم صحبت می کردند، چیز دیگری مهم نبود، من فقط کلمه دهم، دهم را شنیدم...
همچنین روشی که ما به این موفقیت رسیدیم نیز بسیار تاثیرگذار و فوق‌العاده بود. با این حال لحظات شاد زیادی را تجربه کرده ام اما این شماره یک است."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала