Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

با درخشش مقابل رئال، بارسا را مشتری خود کرد

© AFP 2023 / JOSEP LAGOبارسلونا
بارسلونا - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.02.2022
عضو شوید
دروازه‌بان گرانادا در رادار بارسلونا قرار گرفته است.
به گزارش اسپوتنیک، تیم فوتبال گرانادا به لطف درخشش لوئیز ماکسیمیانو دروازه‌بان خود، بازی مقابل رئال مادرید را در سانتیاگو برنابئو فقط با اختلاف یک گل شکست خورد.
در همین حال، لوئیس ماکسیمیانو، دروازه‌بان جوان باشگاه اسپانیایی گرانادا تحسین کارشناسان و مسئولان باشگاه‌های بزرگ اروپایی را برانگیخته است.
این دروازه بان تأثیر 76 درصدی روی بازی‌ها و رقابت‌های این فصل تیم گرانادا گذاشته است که فقط لدسما از این بازیکن در لالیگا بالاتر است.
حالا درخشش های پی در پی او باعث شده است که تیم‌های انگلیسی از هم اکنون به فکر خرید این دروازه‌بان موفق و خوش آتیه باشند.
اما در بارسلونا هم درخشش های اخیر این دروازه‌بان از نگاه مدیران آبی و اناری پوشان شهر بندری بارسلون پنهان نمانده است.
سن 23 سال و گزینه بند فسخ 25 میلیون یورویی موجود در قرارداد این دروازه‌بان با باشگاه گرانادا، باعث علاقه مدیران و مقامات باشگاه بارسلونا به این دروازه‌بان برای جانشینی مارک آندره تراشتگن، دروازه‌بان فعلی و ملی‌پوش آلمانی کاتالان‌ها شده است.
مدیریت باشگاه بارسلونا خرید لوئیس ماکسیمیانو را در پنجره نقل و انتقالاتی فصل تابستان آینده بررسی خواهد کرد و ممکن است که مارک آندره تراشتگن به زودی با یک رقیب سرسخت برای قرار گرفتن در درون دروازه آبی و اناری ها در نیوکمپ روبرو شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала