Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مژده پوچ به پاریسی‌ها؛ نیمار رئال را سورپرایز می‌کند

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر مائوریسیو پوچتینو
مائوریسیو پوچتینو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.02.2022
عضو شوید
سرمربی تیم فوتبال پاریسن جرمن در مورد حضور ستاره برازیلی تیمش در جدال مقابل رئال مادرید صحبت کرد.
به گزارش اسپوتنیک، سه‌شنبه شب این هفته تیم‌های فوتبال پاریسن جرمن و رئال مادرید در بازی رفت مرحله‌ی یک‌هشتم پایانی لیگ قهرمانان اروپا در پارک دو پرنس به مصاف هم خواهند رفت.
در همین حال نیمار ستاره برازیلی پی اس جی در آستانه‌ی این دیدار حساس پس از مصدومیتی طولانی تمرینات گروهی پاریس برگشته است.
مائوریسیو پوچتینو سرمربی پاریسن جرمن پیش از دیدار مقابل رن گفت:

هدف ما ادامه پیشرفت است، در بازی آخر مقابل لیل خوب بازی کردیم و می خواهیم به پیشرفت خود ادامه دهیم، البته فردا مقابل حریف سختی ( رنس ) بازی می کنیم، اما مهمترین چیز این است که خوب بازی کنیم و 100% خود را ارائه دهیم.

می‌خواهیم همان ذهنیت را مقابل رنس حفظ کنیم و فعلا فقط روی این مسابقه تمرکز کنیم.

نیمار فردا در کنار تیم خواهد بود؟
نیمار در چند روز گذشته خوب کار کرده است، اما نه، او فردا با تیم نخواهد بود. در بازی سه شنبه خواهیم دید.
بازگشت نیمار؟
بازیکنان بزرگ می خواهند این مسابقات بزرگ را انجام دهند. او روی بازگشت به بهترین شکل ممکن تمرکز کرده بود و این موضوع را به خوبی مدیریت می کرد.
ما در ماه مهمی در رقابت هستیم، سطح بازی خود را بالا می بریم. بازی لیل در بسیاری از زمینه ها بسیار خوب بود. بهبود ما قابل تشخیص است که نشانه خوبی است.
بهترین راه برای جلوگیری از ریسک تمرکز روی بازی فردا است. وظیفه ما این است که 100% خود را نشان دهیم. درست است که لیگ قهرمانان یک رقابت مهم است، اما تمرکز ما اکنون روی بازی فردا است.
آیا عملکرد تیمم مانند بازی مقابل لیل خوب بوده است؟
بله، این مهم است. وقتی احساس خوبی برای تیم ایجاد کنید، آماده شدن برای تیم آسان خواهد بود. فردا ما باید بازی کنیم و باید روی این مسابقه تمرکز کنیم.
امباپه می تواند در هر پستی در حمله بازی کند اما نباید او را محدود کرد او باید احساس آزادی کند تا خوب بازی کند. او در حال حاضر احساس خوبی دارد و بازیکن بسیار خوبی است و انعطاف پذیری فوق العاده ای دارد که به او اجازه می دهد در چندین موقعیت و پست بازی کند.
کریم بنزما؟
او بازیکن بزرگی است و در بین بهترین مهاجمان جهان قرار دارد، البته اگر آماده نباشد این یک باخت بزرگ برای مادرید خواهد بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала