Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پاداش کهنه سربازان کهکشانی به آنچلوتی + عکس

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر کارلو آنچلوتی
کارلو آنچلوتی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.02.2022
عضو شوید
انجمن بازیکنان سابق رئال مادرید نشان طلا و الماس خود را به مربی ایتالیایی تقدیم می کندکهنه سربازان به آنچلوتی پاداش می دهند
به گزارش اسپوتنیک؛ انجمن بازیکنان سابق رئال مادرید نشان طلایی این انجمن را به کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی رئال اهدا کردند.
اتحادیه بازیکنان سابق رئال مادرید روز چهارشنبه برای اهدای این نشان طلایی و الماس به کارلو آنچلوتی؛ تشکیل جلسه داد. این برنامه که در "آسادور دونوستیارا" برگزار شد، طی آن "پیری" نشان یاد شده را به مربی فعلی رئال تحویل داد.
در مراسم انجام شده، اسطورهایی مانند امیلیو بوتراگوئنو مدیر روابط نهادی باشگاه، مارتین وازکز، ایسیدورو سان خوزه و پیری (اعضای هیئت مدیره انجمن) و نیز بازیکنان سابق این تیم هم‌چون سانتیلانا، روبرتو کارلوس، فرناندو هیرو (دستیار آنچلوتی در دور اول حضورش در رئال) و ایکر کاسیاس نیز شرکت داشتند.
آنچلوتی تا به امروز در 153 بازی رئال مادرید را در طول سه فصل هدایت کرده که به دو مرحله تقسیم شده که او روی نیمکت هدایت این تیم بوده است.
در این دو دور سرمربی ایتالیایی با 114 پیروزی در سال 2014 مادرید را پس از 12 سال به فتح جام اروپا رساند. او در کارنامه‌اش به عنوان یک مادریدیستا، یک قهرمانی در جام باشگاه‌های جهان، یک سوپر جام اروپا، یک کوپا دل‌ری و سوپرجام اخیر اسپانیا را نیز بالای سر برد.
فلورنتینو پرز رییس باشگاه و سانتیاگو سولاری مربی سابق این تیم آخرین مادریدیستایی بودند که نشان اتحادیه بازیکنان سابق رئال مادرید را دریافت کرده بودند.
البته رائول آن را در سال 2003 از دی استفانو دریافت کرده بود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала