Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آقای تکنسین در یک قدمی اخراج؛ سه گزینۀ لیدز برای جانشین بیلسا + عکس

© Sputnik / Илья Питалев /  مراجعه به بانک تصاویر مارچلو بیلسا سرمربی آرجنتینی لیدز یونایتد
مارچلو بیلسا سرمربی آرجنتینی لیدز یونایتد - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.02.2022
عضو شوید
لیدزیونایتد با هدایت مارچلو بیلسا، نتایج مطلوبی در فصل جاری کسب نکرده و سران این تیم قصد دارند وی را اخراج و از میان سه گزینۀ قابل دسترس یکی را جانشین این مرد باتجربۀ آرجانتینی سازند.
به گزارش اسپوتنیک، مارچلو بیلسا، 4 سال قبل هدایت لیدز یونایتد را در شرایطی به عهده گرفت که این تیم در لیگ برتر انگلیس حضور نداشت و در دسته‌های پایان‌تر فعالیت می‌کرد.
این مربی آرجانتینی باتجربه، با تلاش‌های مداومی که انجام داد موفق شد تیمش را دو فصل قبل به لیگ برتر برساند و در نخستین فصل نیز به موفقیت‌هایی دست یافت و سفیدپوشان را در بالاترین سطح فوتبال انگلستان حفظ کرد.
در فصل جاری اما تیم بیلسا درخشش چندانی نداشته و در حال حاضر با 23 امتیاز در جایگاه پانزدهم جدول قرار دارد و خطر سقوط این تیم را تهدید می‌کند.
این تیم در آخرین دیدارش در لیگ برتر، با استون ویلا با نتیجه 3-3 مساوی کرد و پس از این تساوی ناامید کننده مدیران ارشد باشگاه به فکر جایگزینی بیلسا شده‌اند و نگران اند که مبادا به دستۀ پائین‌تر سقوط کنند.
مدیران لیدز فهرستی سه نفری از نامزدان جایگزینی بیلسا را تهیه کرده‌اند و در صورتی که طی هفته‌های آینده این مربی آرجانتینی موفق به کسب نتایج مطلوب نشود، وی را اخراج خواهند کرد.
طبق گزارش تلگراف، مربیانی چون ارنستو والورده سرمربی سابق بارسلونا، کارلوس کوربران والت مربی اسپانیایی هادرسفیلد و جسی مارش آمریکایی و سرمربی سابق آربی لایپزیگ، گزینه‌های جانشینی بیلسا روی نیمکت لیدزیونایتد اند.
رسانه‌های نزدیک به باشگاه لیدز یونایتد اما گفته‌اند که این گزینه‌های برای پایان فصل در نظر گرفته شده‌اند و مدیران باشگاه تصمیم دارند که پس از اتمام قرارداد بیلسا که در پایان فصل منقضی می‌شود، به سراغ این گزینه‌ها بروند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала