Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ادعای عجیب دروازه‌بان یونایتد: یکی ما را طلسم کرده است

© AFP 2023 / Adrian DennisВратарь английского футбольного клуба "Манчестер Юнайтед" Давид де Хеа на матче с "Тоттенхэм Хотспур" в Лондоне, Великобритания
Вратарь английского футбольного клуба Манчестер Юнайтед Давид де Хеа на матче с Тоттенхэм Хотспур в Лондоне, Великобритания - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.02.2022
عضو شوید
داوید دخیا دروازه‌بان اسپانیایی منچستریونایتد، اعتقاد دارد که آن‌ها طلسم شده‌اند زیرا هر کاری می‌کنند از مشکلات کاسته نمی‌شود و این وضعیت را درک نمی‌کند.
به گزارش اسپوتنیک، در سال‌های اخیر و به خصوص پس از کنار رفتن سِرالکس فرگوسن از هدایت منچستریونایتد، این تیم از روزهای خوب خودش دور شد و با وجود هزینۀ پول‌های گزاف، جذب بازیکنان مطرح و استخدام سرمربیان مختلف، این تیم به حالت عادی برنگشت و هر روز به مشکلات شیاطین سرخ افزوده می‌شود.
این تیم از سال 2017 قهرمان هیچ جامی نشده و مدیران ارشد باشگاه در تلاش اند تا دلایل واقعی این ناکامی را دریابند و راه‌ و چاره‌ای برای آن جست‌وجو کنند.
با این حال داوید دخیا دروازه‌بان اسپانیایی منچستریونایتد که از سال 2011 در این تیم حضور دارد و یکی از بازیکنان تأثیرگذار این تیم بوده‌است، اعتقاد دارد که یکی آن‌ها را طلسم کرده و او مدت‌ها است که مشکلات تیم را درک کرده‌ نمی‌تواند.
این ستاره اسپانیایی در گفت‌وگویی با El Pais این موضوع را مطرح کرده و گفته است:" فکر می‌کنم یک نفر ما را طلسم کرده است. حقیقت این است که نمی‌دانم چه خبر است، واقعا نمی‌دانم. مردم همیشه از من راجع به بحران و ناکامی ما در گرفتن جام سوال می‌پرسند و ما نیز در رختکن این سوال‌ها را از یک دیگر می‌پرسیم و فقط می‎گوئیم 'نمی‌دانیم چه خبر است.' باید برای جام‌های بزرگ‌تر بجنگیم."
دخیا در حالی این صحبت‌ها را مطرح کرده که این تیم در بحران شدیدی فرو رفته و حتی رالف رانگنیک که به مربی "باشگاه‌ساز" معروف است، نتوانسته راه و چاره‌ای برای بیرون ساختن این تیم از منجلاب پیدا کند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала