Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رئال با توپِ پُر به جدال پی‌اس‌جی می‌رود

© REUTERS / ALBERT GEAرئال مادرید
رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.02.2022
عضو شوید
روزنامه مادریدی از به میدان رفتن رئال مادرید مقابل پاریسن جرمن با بهترین ترکیب خبر داده است.
به گزارش اسپوتنیک، نشریه آ.اس گزارش داده است که آنچلوتی به بازگشت مندی و بنزما از مصدومیت مقابل پی اس جی اطمینان دارد و با تمام قوا در بازی مقابل تیم پاریسی حضور خواهد داشت.
طبق گزارش آ.اس رئال با این ترکیب به جدال پاریسن جرمن می رود: کورتوا، کارواخال، میلیتائو، آلابا، مندی، کاسمیرو، کروس، مودریچ، آسنسیو، بنزما و وینیسیوس.
در حقیقت کارلتو می خواهد با تمام قوا در یکی از فینال های حساس فصل مقابل پی اس جی حضور پیدا کند و حضور بنزما و مندی در این بازی خیلی مهم است.
رئال در غیاب این دو و مصدومیتشان در بازیهای اخیر به شدت افت کرده و به همین خاطر حضور هر دوی انها مهم است.آنچلوتی مطمئن است که در پارک دو پرنس از بهترین ترکیب ممکن استفاده می کند.
مندی در تمرینات گروهی حضور پیدا کرده و شاید مقابل ویارئال دقایقی داشته باشد. کریم به بازی لاسرامیکا نمی رسد اما به حضور مقابل پی اس جی امید زیادی دارد.
آنچلوتی در این فصل فقط یک بار از این ترکیب استفاده کرده که به پیروزی دو بر صفر مقابل اتلتیکو برمی گردد که بنزما و آسنسیو در آن بازی گل زدند. در بازی با ویارئال احتمالا یوویچ در خط حمله قرار بگیرد هر چند که شاید ایسکو دوباره مهاجم کاذب باشد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала