Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

واکنش انوش دستگیر به حضور تیم ملی فوتسال زیر 19 سال در مسابقات قهرمانی مرکز آسیا + عکس

© Photo (not Sputnik) Facebook page of Afghanistan Football Federationانوش دستگیر سرمربی تیم ملی فوتبال افغانستان
انوش دستگیر سرمربی تیم ملی فوتبال افغانستان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.02.2022
عضو شوید
سرمربی تیم ملی فوتبال کشور به حضور دستگیر به حضور تیم ملی فوتسال زیر 19 سال در مسابقات قهرمانی کافا، نشان داد و برای این تیم جوان آرزوی موفقیت کرد.
به گزارش اسپوتنیک، تیم ملی فوتسال زیر 19 سال افغانستان، قرار است فردا از ساعت 02:30 دقیقه پس از ظهر به وقت کابل در‌ نخستین دیدار شان در رقابت‌های زون مرکز آسیا به مصاف ایران بروند و دیدار دشواری در پیش دارند.
در آستانۀ این دیدار حساس انوش دستگیر سرمربی تیم ملی فوتبال افغانستان، با انتشار پُستی در فیس بوکش، برای جوانان فوتسال آرزوی موفقیت کرده و اظهار داشته که چشم و دل ملت رنج دیدۀ افغانستان به ساق پاهای آن‌ها دوخته شده است.
انوش در فیس‌بوک نوشته است:" برای نسل آینده فوتسال افغانستان! ازینکه درین شرایط سخت و در حالی که دل خوشی‌های مردم مان روز به روز کم می‌شود، دوباره پرچم مقدس مان را در سطح مرکز آسیا بلند کردید، ازینکه دوباره یک دلی و اتحاد را طریق میدان مقدس ورزش برای مردم ایجاد کردید، خوشحالم. چشم و دل ملتی رنج دیده، به ساق پاهای شما دوخته شده است. با وجودی که سر این تیم و ظرفیت‌های تان حساب می‌کنیم، اما حضورتان در این مسابقات خودش یک پیروزی و قهرمانی ارزشمند است. برای شما و کشور عزیزم در مسابقات قهرمانی زیر ۱۹ سال مرکز آسیا، آرزوی سربلندی دارم. با احترام انوش!"
دستگیر در حالی به جوانان افغانستان آرزوی موفقیت کرده‌است که پس از تغییر نظام این نخستین تیمی‌ است که از داخل افغانستان راهی رقابت‌های بیرون مرزی می‌شود و مشکلات زیاد را تجربه کرده‌اند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала