Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ادامۀ قدرت‌نمایی نروژ در المپیک زمستانی؛ مدال طلای پرش اسکی هم به ورزشکار نروژِی رسید + عکس

© AP Photo / Giovanni AulettaШвейцарский горнолыжник Урс Криенбюль во время падения на соревнованиях по скоростному спуску на горных лыжах среди мужчин на этапе Кубка мира по скоростному спуску в Кицбюэле, Австрия
Швейцарский горнолыжник Урс Криенбюль во время падения на соревнованиях по скоростному спуску на горных лыжах среди мужчин на этапе Кубка мира по скоростному спуску в Кицбюэле, Австрия - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.02.2022
عضو شوید
ماریوس لیندویک از نروژ امروز در پرش اسکی بر روی تپه بزرگ طلای المپیک را به دست آورد و از ریویو کوبایاشی جاپانی عبور کرد.
به گزارش اسپوتنیک، در ادامه رقابت‌‎های المپیک زمستانی، رقابت‌های اسکی پرش دیروز و امروز برگزار شد و در پایان مسابقات ماریوس لیندویک از نروژ موفق به کسب مدال طلای این رشته شد و از ریویو کوبایاشی از جاپان به مدال نقره رسید.
رقابت امروز برای کسب مدال طلا میان دو ورزشکار از نروژ و جاپان بسیار داغ و نفس‌گیر بود و که در نهایت لیندویک در آخرین پرش خود از 140 متر پرش کرد و در مجموع 296.1 امتیاز به دست آورد تا اولین نروژی باشد که بعد از تورالف انگان در سال 1964 برنده این مسابقه می‌شود.
کوبایاشی که روز یکشنبه در تپه معمولی طلا گرفت، پس از کوتاه آمدن در پرش نهایی و با اختلاف چند امتیاز اندک نقره گرفت.
کارل گایگر آلمانی که در رده بندی جام جهانی شماره یک است، در رقابت با این دو ورزشکار کم آورد و سوم شد. همچنان کامیل استوچ از لهستان که دو بار قهرمان شده بود، چهارم شد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала