Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ارلینگ هالند، خواستنی‌ترین بازیکن در تابستان آینده؛ نروژی به کدام تیم خواهد رفت؟

© REUTERS / LEON KUEGELERSoccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Borussia Dortmund v Sevilla - Signal Iduna Park, Dortmund, Germany - March 9, 2021
Soccer Football - Champions League - Round of 16 Second Leg - Borussia Dortmund v Sevilla - Signal Iduna Park, Dortmund, Germany - March 9, 2021 - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.02.2022
عضو شوید
سن، سبک بازی و گل‌های هالند او را به هدف شماره یک باشگاه‌های بزرگ اروپا تبدیل کرده است و بند فسخ 75 میلیون یورویی او به همه باشگاه‌ها این فرصت را می‌دهد که برای جذب تلاش کنند.
به گزارش اسپوتنیک، ارلینگ هالند در این فصل بوندسلیگا موفق به زدن 16 گل و ثبت 5 پاس گل شده است و درخشش بی‌نظیر او سبب شده تا همه باشگاه‌های مطرح اروپا به دنبال او باشند.
پاریسن‌جرمن، منچستریونایتد، منچسترسیتی، چلسی و بارسلونا همگی به دنبال جذب هالند هستند، همچنین رئال مادرید که می خواهد این بازیکن 21 ساله را جانشین کریم بنزما کند.
با این حال رسانه‌های اسپانیایی مدعی اند که رئال مادرید و بارسلونا بیشترین شانس را برای به خدمت گرفتن ستاره دورتموند دارند و تابستان آینده برای جذب او اقدام خواهند کرد.
تنها بایرن مونیخ احتمال خرید هالند از رقیب همیشگی خود بروسیا دورتموند را رد کرده و تلاش دارد تا قرارداد لواندوفسکی را تمدید کند.
هر روز شایعات جدیدی در مورد آینده هالند پس از این فصل گزارش می‌شود. در بریتانیا، آگاهان معتقدند که او قبلاً بدون توجه به گذشته پدرش در منچسترسیتی، تصمیم به پیوستن به رئال مادرید گرفته است.
از سویی هم در آلمان گزارش‌ها می‌رساند که هالند یک فصل دیگر در دورتموند خواهد ماند اما این شایعه با توجه به حذف دورتموند از لیگ قهرمانان اروپا در مراحل ابتدائی این و ناتوانی در رقابت‌ بایرن مونیخ، بعید به نظر می‌رسد.
در انگلیس تنها منچسترسیتی شانس جذب هالند را دارد و سایر باشگاه‌ها توان مالی سقف دستمزد شان ایجاب نمی‌کند این بازیکن را به خدمت بگیرند.
رئال مادرید نیز اگر امباپه را جذب کند، دیگر قادر به جذب هالند نخواهد بود زیرا دستمزد ستاره فرانسوی بین 45 تا 50 میلیون خواهد بود و ارلینگ نیز بین 25 تا 35 میلیون یورو دستمزد تقاضا خواهد کرد که پرداخت آن برای رئال مادرید دشواری خواهد بود.
بارسلونا و هالند شاید به دلیل مشکلات اقتصادی بلوگرانا ناممکن به نظر برسد اما همانطور که توسط مارکا گزارش شده است، خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، ناامید از جذب هالند نیست زیرا می‌داند در صورت رفتن امباپه به رئال مادرید، شانس بزرگی به دست خواهد آورد.
به علاوه، لاپورتا معتقد است که بارسلونا می‌تواند در نبرد مالی برای خرید مهاجم رقابت کند، علیرغم مشکلات مالی مبلغ جذب او فراهم می‌شود.
در نهایت، هالند می‌تواند انتخاب کند که کجا می خواهد برود. در سال 2021، پدر و ایجنت او به اروپا سفر کردند و از باشگاه‌هایی که به هالند علاقه‌مند بودند خواستند نشان دهند که چرا او باید برای آن‌ها قرارداد امضا کند. یک سال بعد، معما ادامه دارد و مطمئناً به زودی اطلاعیه ای منتشر خواهد شد و هالند به باشگاه مورد نظر خواهد پیوست.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала