Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مدیر ورزشی بارسا: جدایی مسی غافل‌گیر کننده نبود

© REUTERS / Albert Gea Лионель Месси во время пресс-конференции
Лионель Месси во время пресс-конференции - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.02.2022
عضو شوید
متئو آله‌مانی، مدیر ورزشی بارسلونا، در مورد جدایی مسی از بارسلونا صحبت کرد و گفت که این موضوع زیاد غافل‌گیر کننده نبود.
به گزارش اسپوتنیک، باشگاه بارسلونا تابستان گذشته موفق به تمدید قرارداد لیونل مسی کاپیتان خود به دلیل مشکلات اقتصادی نشد و این بازیکن با وجود تمایل شدید به تمدید قرارداد و با دل ناشاد راهی پاریسن‌جرمن شد.
بسیاری از کارشناسان و رسانه‌های نزدیک به باشگاه بارسلونا، در آن زمان موضوع جدایی مسی را شوکه‌کننده و غافل‌گیر کننده عنوان کردند و گفتند که همه از این مسئله متعجب شده‌اند.
متئو آلمانی حالا و در جریان گفت‌وگو با دانشجویان تجارت ورزش در دانشکده اقتصاد لندن اعتراف کرد که جدایی لئو مسی برای هیئت مدیره باشگاه بارسلونا غافل‌گیر کننده نبود.
وی در میان دانشجویان گفت:" متأسفانه، جدایی لئو مسی تعجب‌آور نبود. واقعیت آن لحظه بود. تنها راهی که او می‌توانست بماند این بود که بارسا به کاری متعهد شود که ما نمی‌خواستیم( اشاره به قرارداد CVC) انجام دهیم. ما تصمیم گرفتیم که باشگاه بالاتر از یک نفر باشد. در نتیجه، ما از نظر تجاری چیزهای زیادی از دست داده‌ایم."
آلمانی در حالی این صحبت‌ها را مطرح کرده که بسیار از رسانه‌های نزدیک به باشگاه بارسلونا، مدیران بارسا را به دروغ‌گویی در مورد مسئله تمدید قرارداد مسی متهم می‌کنند و می‌گویند که لاپورتا و همکارانش با وعدۀ تمدید قرارداد لئو انتخابات را برنده شدند و پس از به قدرت رسیدن زیر قول شان زدند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала