Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ژاوی: قهرمانی در لالیگا؟ دشوار است اما ناممکن نیست

© AFP 2023 / KARIM JAAFARXavi Hernandez
Xavi Hernandez - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.02.2022
عضو شوید
سرمربی بارسلونا در نشست خبری قبل از مصاف با اسپانیول در دربی کاتالونیا، حاضر شد و در مورد شرایط تیم صحبت کرد و به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ داد.
به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا بامداد دوشنبه در ورزشگاه آرسی ئی دی، مهمان اسپانیول است و دیدار سختی برابر رقیب هم‌شهری دارد. ژاوی هرناندز سرمربی بارسلونا، دقایقی قبل در نشست خبری قبل از برگزاری این دیدار حاضر شد و به پرسش خبرنگار پاسخ داد و اظهار داشت که تیمش آماده این دیدار است.
ژاوی در مورد دربی کاتالونیا گفت:" اسپانیول نسبت به گذشته شرایط خوبی دارد و رقیب سرسخت و دشواری است. باید مراقب باشیم زیرا این اسپانیول، بهترین تیم چند سال آخر است. ویسنته مورنو مربی بسیار خوبی است و البته ما هم در شرایط بهتری قرار داریم. اسپانیول می‌خواهد انتقام شکست دور رفت را بگیرد و می دانم که بازی سختی خواهد شد."
سرمربی بارسا در مورد شرایط تیمش گفت:" باید نقاط ضعف برابر اتلتیکومادرید را برطرف کنیم و نقاط قوت خود را بار دیگر به نمایش بگذاریم. در دو بازی آخر نتایج خوبی کسب کردیم و امیدوارم این روند ادامه پیدا کند."
وی در مورد احتمال قهرمانی در لالیگا و اهداف بلوگرانا تا پایان فصل گفت:" در لالیگا اختلاف زیادی داریم و بسیار دشوار است آن را جبران کنیم اما هیچ چیز ناممکن نیست و رد نمی‌کنم. هدف ما کسب سهمیه است و برای آن شدیداً تلاش داریم. تیم روز به روز بهتر می‌شود و خواهیم دید در پایان فصل در کجا قرار خواهیم گرفت."
هرناندز در مورد مصدومان تیمش گفت:" اریک وضعیت بهتری دارد و فردا به بازی دعوت خواهد شد اما ممفیس هنوز به زمان نیاز دارد تا به شرایط خوبش باز گردد."
سربی بارسا در مورد اینکه چه کسی ضربات آزاد را خواهد زد نیز صحبت کرد و گفت:" مسی دیگر در تیم نیست و باید یک نفر این مسئولیت را به عهده بگیرد. هرکسی که شجاع باشد، پشت توپ خواهد ایستاد. پدری، تورس و دی‌یونگ روی این ضربات تمرین می کنند."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала