پسر معاون پیشین عبدالله عبدالله در حمله مردان مسلح کشته شد

© Photo / MoPH FBانجینیر محمد خان، معاون اول ریاست اجراییه افغانستان
انجینیر محمد خان، معاون اول ریاست اجراییه افغانستان - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.02.2022
عضو شوید
در حمله مردان مسلح ناشناس بر منزل انجنیر محمد خان، معاون پیشین ریاست اجرائیه، پسر و محافظ او کشته شدند.
به گزارش اسپوتنیک، برخی گزارشات حاکی است که حوالی ساعت 2 بجه شب گذشته افراد مسلح ناشناس به منزل انجنیر محمد خان، معاون سابق اجرائیه، از بزرگان قره باغ غزنی که زمانی رئیس استخبارات حزب اسلامی هم بود، حمله نمودند .
در پی این حاثه پسر معاون پیشین ریاست اجرائیه همراه با محافظ‌اش کشته و خانمش نیز زخم برداشته و در حالت کما به سر می‌برد.
در همین حال امرالله صالح، معاون پیشین اشرف غنی، رئیس جمهور فراری افغانستان نیز با تأیید این خبر در فیسبوکش نگاشته است: "خانواده انجنیر صاحب محمد خان به حرف گروه طالب باور کرده و در کابل باقی مانده بود. ملیشه ها و اوباشان گروه دروغگو و بی سر طالب شب هنگام به خانه ی او حمله نموده پسر جوانش را با پسرکاکایش شهید و خانم سرسفیدش را زخمی ساختند. این گروه نیابتی که افغانستان را به تحت الحمایه راولپندی تقلیل داده است با هرکه حس وطنی و ملی داشته باشد سردشمنی دارد. به حرف گروه طالب باور نباید کرد . صف مقاومت را بیشتر از هرزمان دیگر مستحکم باید ساخت. به انجنیر صاحب محمدخان و باقی اعضای خانواده محترم شان ابراز تسلیت می نمایم".
گفته می‌شود خانواده انجنیر محمد خان در سالهای گذشته رابطه خصمانه ای با طالبان داشته و چند سال قبل نقیب‌الله، برادرش توسط طالبان همراه با تعداد دیگر از اعضای خانواده‌اش کشته شده اند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала