نماینده پاکستان در سازمان ملل در مورد کسردارایی های افغانستان: نصف نان بهتر از هیچ است

© https://twitter.comمنیر اکرم نماینده پاکستان در سازمان ملل
منیر اکرم نماینده پاکستان در سازمان ملل - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 12.02.2022
عضو شوید
نماینده پاکستان در سازمان ملل متحد، پس از صدور فرمان اجرایی برای کسر ذخایر ارزی افغانستان و آزادسازی بخش دیگری از پول‌های افغانستان از سوی بایدن گفته است: "نصف نان بهتر از هیچ است."
شماری از رسانه‌های پاکستانی روز شنبه، 23 دلو پس از فرمان بایدن، در باره آزادسازی نیمی از ذخایر ارزی کشور در بانک فدرال ریزرو در نیویارک، گزارش داده‌اند که نماینده پاکستان در سازمان ملل متحد از این اقدام حمایت کرده است.
منیر اکرم، نماینده پاکستان در سازمان ملل متحد، گفته است که برای احیای اقتصاد آسیب‌دیده افغانستان به پول بیشتری نیاز است.
Московский формат консультаций по Афганистану - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 11.02.2022
طالبان به بایدن: دزدی پول‌های افغانستان، نشان‌دهنده‌ی پایین‌ترین سطح افتادگی اخلاقی یک کشور است
اکرم با انتقاد از سیستم مالی آمریکا گفته است: "یک سیستم مالی مشکل دارد که در آن، یک کشور می‌تواند به طور یک‌جانبه دارایی‌های ملی کشور دیگر را برای پرداخت مطالبات مشکوک شهروندان خود، مسدود کند."
نماینده پاکستان در سازمان ملل متحد افزوده است که کشورش پیوسته برای آزادسازی ذخایر ارزی افغانستان با جهان هم‌فکر بوده است.
او تأکید کرده است که آزادسازی ذخایر ارزی مسدودشده افغانستان در آمریکا برای احیا و حفظ اقتصاد افغانستان بسیار مهم است و منجر به نجات جان میلیون‌ها تن در زمستان می‌شود.
او تصریح کرده است که آزاد‌سازی این دارایی‌ها برای تأمین نیازهای اولیه مردم از جمله در زمینه صحت و آموزش حیاتی است.
گفتنی است که جو بایدن، رییس جمهورآمریکا روز جمعه، 22 دلو یک فرمان اجرایی را صادر کرد که بر بنیاد آن نصف ذخایر ارزی افغانستان پس از تأیید دادگاه به قربانیان 11 سپتامبر داده خواهد شد و نصف دیگر برای ارایه کمک‌های بشردوستانه به افغانستان آزاد می‌شود.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала