اگر آلمان حفاظت از رسانه ها را تضمین کند، هیچ اقدام علیه DW نیاز نخواهد بود

© Sputnik / Iliya Pitalev /  مراجعه به بانک تصاویر Офис телеканала RT в Москве
Офис телеканала RT в Москве - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.02.2022
عضو شوید
وزارت خارجه روسیه: اگر آلمان حفاظت از رسانه ها را تضمین کند، به هیچ اقدام جدیدی علیه دویچه وله، ضرورت نخواهد بود.
به گزارش اسپوتنیک، وزارت امور خارجه روسیه اعلام کرد، اگر رفتار طرف آلمانی سازنده باشد و حقوق برابر برای کار خبرنگاران روسی در آلمان را تضمین کند، مراحل بعدی اقدامات تلافی جویانه علیه شرکت تلویزیونی و رادیویی دویچه وله (DW) مورد نیاز نخواهد بود.
در پیامی که در وب سایت وزارت خارجه روسیه منتشر شده، آمده است: "نکته مهم این است که اگر طرف آلمانی نگرش سازنده ای نشان دهد و حقوق برابر برای خبرنگاران روسی برای کار در آلمان را تضمین کند، مراحل بعدی اقدامات تلافی جویانه مورد نیاز نخواهد بود".
دویچه وله: بیشتر از یک سوم تسلیحات داعش، ساخت اروپا است - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 17.12.2017
دویچه وله: بیشتر از یک سوم تسلیحات داعش، ساخت اروپا است
گفتنی است، در یکم فبروری، کمیسیون ثبت و نظارت بر تنظیم کننده رسانه آلمان، پخش کانال تلویزیونی راشاتودی آلمان در آلمان را به طور رسمی ممنوع کرد و اعلام کرد که سازمان دهندگان پخش مجوز لازم را ندارند، راشاتودی نیز به نوبه خود گزارش داد که RT DE Productions نسبت به تصمیم تنظیم کننده آلمان در دادگاه تجدید نظر خواهد کرد.
پیش از این وزارت خارجه روسیه اعلام کرد که اقدامات تلافی جویانه را علیه رسانه های آلمانی معتبر در روسیه و همچنین واسطه های اینترنتی که به طور خودسرانه و غیرمنطقی حساب های کاربری را حذف کرده اند، آغاز کرده اند. راشاتودی آلمان مجوز پخش را در صربستان دریافت کرد، طبق کنوانسیون اروپایی در مورد پخش تلویزیونی فرامرزی، این حق پخش در اکثر کشورهای اتحادیه اروپا از جمله آلمان را می دهد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала