Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مسی قهرمان بارسا و مرد ناکام پاریس + عکس

© AFP 2023 / Franck Fife Лионель Месси покидает поле после беседы с главным тренером ПСЖ Маурисио Почеттино во время матча в Париже
Лионель Месси покидает поле после беседы с главным тренером ПСЖ Маурисио Почеттино во время матча в Париже  - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.02.2022
عضو شوید
در حالی‌که لیونل مسی پس از برتری مقابل لیل مورد تمجید قرار گرفت، برعکس پس از برتری سخت مقابل رن، زیر بار انتقادها قرار گرفت.
به گزارش اسپوتنیک؛ فوتبال در حال تغییر است و با بلند رفتن خواست هواداران از بازیکنان؛ ستاره‌های این ورزش به شدت تحت تأثیر قرار گرفته‌اند.
لیونل مسی در پاریسن‌جرمن حضور دارد، جایی که یک روز با او مانند یک قهرمان و بازی بعدی مانند یک ستاره نفرت انگیز رفتار می‌شود. مطبوعات فرانسه به او مهلت نمی‌دهند و به محض انتقاد از فرم‌اش، جادوی او را می‌ستایند.
یک هفته پیش او در مقابل لیل یک گل زد و یک پاس گل داد، همه وی را مورد تشویق قرار دادند و برای احیای دوباره او را قبل از تقابل سه‌شنبه مقابل رئال مادرید را جشن گرفتند.
اما این به رسمیت شناختن یک هفته به طول انجامید، زیرا پس از پیروزی دشوار مقابل رن تردیدها را دوباره ظاهر ساخت. حتی پاس گلی که امباپه در آخرین نفس مسابقه داد هم او را از انتقادات رها نکرد.
نفرت انگیز
درباره عملکرد این بازیکن آرجانتینی مقابل رن "اکیپ" نوشت: "مسی موفق نبود، از نظر بدنی تحت فشار بود، به نظر می‌رسید خیلی سرگردان بود... چهار روز مانده به بازی با رئال مادرید، او همچنان نگران است."
اعجوبه آرجانتینی از زمان حضورش در پاریس تنها 6 گل به ثمر رسانده و 7 پاس گل داده است، آماری کمتر از دوران حضورش در بارسا.
اما رویارویی با رئال مادرید برای او یک شوک ویژه است و علی‌رغم تردیدها، همه در پاریس منتظر هستند تا بهترین نسخه برنده 7 توپ طلای تاریخ را شاهد باشند تا به آنها کمک کند که در لیگ قهرمانان اروپا پیش بروند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала