Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تمدید با میلنر؛ درخواست کلوپ از سران سرخ‌ها

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر Футбол. Чемпионат мира - 2014. Матч Уругвай - Англия
Футбол. Чемпионат мира - 2014. Матч Уругвай - Англия - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.02.2022
عضو شوید
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول از سران لیورپول خواسته که این تیم یک پیشنهاد جدید به جیمز میلنر 36 ساله ارائه بدهد.
به گزارش اسپوتنیک؛ یورگن کلوپ به لیورپول فشار می‌آورد تا این تیم برای جیمز میلنر قرارداد جدیدی پیشنهاد کند که به اساس آن این بازیکن 20 سال حضورش در لیگ برتر را کامل خواهد کرد.
سرمربی آلمانی از بازیکن‌اش نیز می‌خواهد که تمدید کند و با توجه به توصیه کلوپ؛ میلنر منتظر است تا قبل از تصمیم‌گیری در مورد آینده‌اش، پیشنهاد رسمی از باشگاه دریافت کند.
هافبک سابق انگلیس که اولین بازی‌اش را در نوامبر 2002 در سن 16 سالگی برای لیدز انجام داد، می‌خواهد پس از پایان قرارداد فعلی‌اش، همچنان بازی کند و ممکن بین تمدید اقامت 7 ساله در آنفیلد یا یک انتخاب جدید، تصمیم بگیرد.
میلنر به عنوان بهترین انتقال آزاد در تاریخ لیگ برتر و لیگ قهرمانان اروپا به لیورپول پیوست و همیشه مورد ستایش قرار گرفته و تاثیر زیادی در رختکن دارد.
گفته می‌شود که او در زمان بازنشستگی در آنفیلد در آینده نقش مربیگری خواهد داشت، اما ابتدا جاه‌طلبی‌های بیشتری برای بازی دارد و می‌تواند بازگشتی احساسی به الند رود داشته باشد، جایی که او جایگزین وین رونی به‌عنوان جوان‌ترین گلزن لیگ برتر شد، قبل از اینکه این رکورد خودش را توسط جیمز وان از دست بدهد.
او در این فصل در 23 بازی لیورپول حضور داشته، اما رقابت فزاینده‌ای برای جایگاه مورد علاقه خود در میانه میدان از جمله جردن هندرسون، فابینیو، تیاگو آلکانتارا، کورتیس جونز، الکس اوکسلید چمبرلین، نبی کیتا و هاروی الیوت دارد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала