ربوده ‌‌شدن 6 تن از کارکنان سازمان ملل در جنوب یمن

© AFP 2023 / JOE KLAMARIAEA flag flatters in the wind in front of the International Atomic Energy Agency headquarers in UN city in Vienna
IAEA flag flatters in the wind in front of the International Atomic Energy Agency headquarers in UN city in Vienna - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.02.2022
عضو شوید
منابع یمنی امروز(یکشنبه، 13 فبروری) اعلام کردند که افراد مسلح ناشناس، 6 تن از کارکنان سازمان ملل متحد را در ولایت "ابین" در جنوب یمن ربودند.
به گزارش اسپوتنیک، خبرگزاری محلی یمن (YPA) به نقل از منابع گزارش می دهد که کارکنان ربوده شده یک بلغاریایی و پنج یمنی هستند.
طبق گفته این منابع، افراد مسلح کارکنان سازمان ملل متحد را با موتری که در آن تردد می‌کردند به مقصد نامعلومی منتقل کردند.
بنا به این گزارش، افراد ربوده ‌شده، از ماموریت کمک‌رسانی به ساکنان منطقه "الودایه" در ولایت "ابین" به سمت عدن پایتخت موقت در راه بازگشت بودند.
منابع تصریح کردند که تلاش‌های امنیتی ارگان‌های دولت قانونی و قبایل یمنی برای شناسایی آدم‌ربایان و محل اختفای کارمندان در جریان است و احتمالاً در ساعات آینده فراخوان امنیتی برای آزادی آنها انجام خواهد گرفت.
خبرگزاری محلی یمن گزارش می‌دهد که سال گذشته، کمیته بین‌المللی نجات (International Rescue Committee) که یک سازمان غیردولتی بود، پس از این که دو عراده موتر این سازمان توسط افراد مسلح ناشناس به غارت رفت، از تعلیق فعالیت‌های بشردوستانه خود در ولایت "ابین" یمن خبر داد.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала