Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

روزهای بحرانی رونالدو و منچستر؛ کریس تنها مشکل یونایتد نیست

© Sputnik / Антон Денисовرونالدو
رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 13.02.2022
عضو شوید
کریستیانو رونالدو را نمی‌توان تنها مشکل منچستریونایتد دانست و این تیم در موارد متعددی ضعف دارد.
به گزارش اسپوتنیک، منچستر یونایتد در هفته بیست و پنجم از رقابت های لیگ برتر انگلیس به مصاف ساوتهمپتون رفت و در نهایت این بازی با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.
شیاطین سرخ نتوانستند در ورزشگاه خانگی خود ساوتهمپتون را شکست دهند و به یک امتیاز بسنده کردند و متوقف شدند.
اکنون اوضاع برای منچستر یونایتد مناسب نیست و آن ها باید برای قرار گرفتن در جمع 4 تیم برتر لیگ برتر انگلیس برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا تلاش کنند.
پل پوگبا در فرم خوبی نیست و باعث شد هواداران تعجب کنند. ملی‌پوش فرانسوی در خط میانی تسلط داشت و با یک پاس ویژه که مارکوس راشفورد را به فضا فرستاد، کلاس بی شک خود را به همه یادآوری کرد.
حتی امیدوارتر از آن، جیدون سانچو عملکرد مثبت دیگری داشت و دومین گل خود را در سه بازی اخیر به ثمر رساند. عبور از خط دفاعی منچستریونایتد برای حریفان بسیار آسان شده و این تیم در انتهای زمین مشکلاتی دارد.
رونالدو به ترکیب اصلی برگشت و ادینسون کاوانی به دلیل مشکل کشاله ران از میادین دور شد اما فوق ستاره پرتگالی دوباره نمایشی همراه با ناامیدی را برای هواداران تیمش نشان داد.
او خوش شانس بود که 90 دقیقه دوام آورد، 6 بازی بدون گل برای رونالدو می‌گذرد و طولانی‌ترین خشکسالی او در گلزنی باشگاهی از سال 2009 رقم خورده است.
سال 2022 تا کنون برای کریستیانو سخت بوده است، اما سال در سطح تیمی نیز برای یونایتد ضعیف شروع شده است، زیرا منچستریونایتد از جام حذفی حذف شد. بازی بعدی آن‌ها در لیگ قهرمانان اروپا مقابل اتلتیکومادرید است.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала