Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آنچلوتی: این دیدار می‌توانست در فینال باشد؛ انگیزۀ حذف پی‌اس‌جی را داریم

© Sputnik / Сергей Пивоваров /  مراجعه به بانک تصاویر کارلو آنچلوتی سرمربی اورتون Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК "Бавария"
کارلو آنچلوتی سرمربی اورتون     Футбол. Лига чемпионов. Тренировка ФК Бавария - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.02.2022
عضو شوید
سرمربی رئال مادرید در نشست خبری قبل از مصاف با پاریسن‌جرمن، اظهار داشت که تیمش با انگیزۀ حذف پی‌اس‌جی پا به میدان خواهد گذاشت.
به گزارش اسپوتنیک، رئال مادرید فردا شب در یکی از دشوارترین‌ دیدارهای فصلش، در ورزشگاه پارک د پرانس مهمان پاریسن‌جرمن پُرستاره است و دیدار سختی در پیش دارد.
کارلو آنچلوتی سرمربی رئال مادرید، در نشست خبری قبل از برگزاری این دیدار اما گفت که تیمش آماده این بازی است و با انگیزۀ حذف پی‌اس‌جی پا به زمین خواهد گذاشت.
او در مورد تقابل رئال با پی‌اس‌جی گفت:" حس خوبی داریم. اعتماد به نفس بالایی داریم. بازی مشکلی است. حریف مشکلی است. مثل ما، آن‌ها نیز انگیزه قهرمانی دارند. می‌توانست این بازی در فینال باشد و کسی شگفت زده نمی‌شد. انگیزه حذف پی‌اس‌جی را داریم و به همین هذف به میدان می‌رویم."
آنچلوتی در مورد بازگشت به پاریس گفت:" خاطرات خوشی از دوران حضورم در این‌جا دارم. خوشحالم که در این‌جا یک بار دیگر با هواداران روبرو می‌شوم. پی‌اس‌جی تیم فوق‌العادۀ است. پوچتینو تلاش خیلی خوبی داشته است. فشار زیادی وجود دارد. مهم این است که برنده شویم و یک بازی عالی داشته باشیم."
سرمربی رئال در مورد بنزما گفت:" سوال خوبی است. حرف اخر با مشورت میان بازیکن، مربی بدنی و تیم صحی زده خواهد شد. من آخرین نفر خواهم بود که حرف می‌زنم. باید گوش بدهم و تصمیم بگیرم. یک بازیکن باید از نظر صحی آماده باشد که بنزما آماده است و تمرینات انفرادی داشته است. احساسات بازیکن مهم است. بنزما یک ماه بازی نکرده اما بازیکن بزرگی است و اگر آماده باشد، بازی می‌کند."
کارلتو در مورد فشار روی تیم پی‌اس‌جی گفت:" فکر می‌کنم که این فشار روی هر دو تیم وجود دارد تا مقابل یک حریف بزرگ قرار بگیرند. چنین بازی‌هایی همیشه همین‌گونه هستند. نباید زیاد فکر کنیم. باید به خوبی آماده باشیم، فشار را تحمل کنیم و بازی مدیریت کنیم. مقابل یک تیم فوق‌العاده در یک استادیوم بزرگ بازی می‌کنیم. سعی می‌کنیم بهترین نمایش ممکن را داشته باشیم. سعی می‌کنیم که در چنین بازی‌هایی به مشکل نخوریم. انگیزه بالایی داریم و صد در صد آماده‌ایم. باید با نقشه خوبی آماده شویم اما این بازی‌ها کاملا غیرقابل پیش بینی هستند. باید یک بازی کامل داشته باشیم. کار خاصی برای این بازی انجام نمی‌دهیم. پی‌اس‌جی کیفیتش را نشان داده و در ضد حملات و حرکت دادن توپ خطرناک بود. رئال مادرید نیز همین طور. باید مستقیم بازی کنیم. باید یک بازی کامل داشته باشیم و برنده شویم."
وی در مورد تغییرات احتمالی گفت:" سیستم را عوض نمی‌کنم. شاید یک گزینه اضافه کردن هافبک باشد اما اگر با دو وینگر بازی کنیم، می‌توانیم از هر دو جناح حمله کنیم و به هدف نزدیک شویم."
آنچلوتی در مورد امباپه نیز صحبت کرد و گفت:" همه بازیکنان صد در صد روی حذف حریف و بردن چمپیونزلیگ تمرکز دارند. امباپه ، بنزما، وینیسیوس و … همین نظر را دارند. او بازیکن خوبی است."
سرمربی رئال در آخر در مورد بیل اشاراتی داشت و چنین گفت:" با او مثل بقیه بازیکنان صحبت کردم. می خواهیم بهترین نمایشش را ببینیم. به مشکلاتش گوش دادم. رابطه شخصی خوبی با او دارم. چیزی برای سرزنش نیست. همیشه به همه احترام می گذارم. مصدومیت‌هایی داشته است و قراردادش رو به اتمام است. شاید در سال‌های اخیر انگیزه بالایی نداشته اما در حال حاضر خوب است و می‌خواهد فصل را به بهترین شکل تمام کند. بیل به این باشگاه جام‌های زیادی داده است. برای دوران فوتبالش هم خوب است که پایان فصل خوبی داشته باشد."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала