Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حاشیه جدید رونالدو؛ اختلاف میان کریس و رانگنیک قوت گرفت

© Sputnik / Антон Денисовرونالدو
رونالدو - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.02.2022
عضو شوید
فوق ستاره پرتگالی منچستریونایتد به این باور است که مربی آلمانی در سطح هدایت شیاطین سرخ نیست.
به گزارش اسپوتنیک، کریستیانو رونالدو منچستریونایتد روزهای خوبی را تجربه نمی‌کند. شیاطین سرخ از نظر کسب نتایج، وضعیت بحرانی دارند.
این وضعیت تا اندازۀ متاثر از اختلاف فوق ستاره پرتگالی و رالف رانگنیک است. سرمربی آلمانی این تیم مورد حمایت بزرگان رختکن به ویژه رونالدو نیست.
رانگنیک روز جمعه از رونالدو انتقاد کرد و گفت که باید بیشتر گل بزند که به نظر می رسد که این جملات ستاره پرتگالی را از مربی تیمش عصبانی تر کرده است و باعث عمیق تر شدن اختلاف میانشان شده است.
به نظر می رسد که رانگنیک نتوانسته با بازیکنانش ارتباط برقرار کند. در واقع، هر چند که رونالدو از زندگی در شهر منچستر خوشحال است اما به خاطر اختلاف با رانگنیک احتمال جدایی از اودترافورد را رد نمی کند.
رونالدوی 37 ساله فعلا به ماندن در یونایتد فکر می کند اما منتظر است تا بداند که برنامه شیاطین سرخ برای رانگنیک چیست. این مربی آلمانی در اواخر نوامبر جانشین سولشر شد که نتوانست عملکرد تیم را بهبود ببخشد.
رونالدو در تابستان پس از بازگشتی احساسی به منچستریونایند قراردادی 2 ساله امضا کرد. اما احتمالش زیاد است که او دوران حضور دوباره‌اش در این باشگاه را کوتاه کند و تابستان امسال اولدترافورد را ترک کند.
منچستریونایتد در حال حاضر در رتبه ششم جدول لیگ انگلیس قرار دارد و تنها تورنمنتی که هنوز شانسی برای بردنش دارند، لیگ قهرمانان اروپاست
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала