Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رونی از بهترین هم‌بازی خود نام‌برد؛ رونالدو نیست!

© Sputnik / Виталий Белоусов /  مراجعه به بانک تصاویر رونی
رونی - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.02.2022
عضو شوید
وین رونی در کمال تعجب از "کارلوس توز" به عنوان بازیکنی که در طول دوران حرفه‌ای خود از بازی کردن در کنار او لذت می برده است، نامبرد.
به گزارش اسپوتنیک، وین رونی در سال 2004، از اورتون به منچستریونایتد پیوست و درخشش فوق‌العاده برای این تیم داشت. رونی با یونایتد 5 بار در لیگ برتر، یک بار در لیگ قهرمانان اروپا، یک بار در جام باشگاه‌های جهان و 2 بار در جام اتحادیه انگلیس جام را بالای سر برده‌است.
او همچنین با یونایتد دو بار در لیگ برتر و دو بار در لیگ قهرمانان اروپا به مقام نایب قهرمانی رسیده ‌است. مهاجم انگلیسی در سال 2016 با به ثمر رساندن 250 خود برای منچستر یونایتد، تبدیل به بهترین گلزن تاریخ این باشگاه شد.
این ستاره محبوب در طول سالیانی که در اولدترافورد حضور داشت، با ستاره‌های بزرگی چون کریستیانو رونالدو، رابین فن پرسی، زلاتان ابراهیموویچ و رود فن نیستلروی و هم تیمی‌های انگلیس، بکهام و مایکل اوون بازی کرده و توانسته با آن‌ها به افتخارات بزرگی دست یابد.
او امروز در گفت‌وگویی با Sport Bible از بهترین هم‌تیمی خود که در کنار او از فوتبال لذت برده‌است، نامبرد و در کمال تعجب کارلوس توز آرجانتینی را به عنوان بهترین هم‌تیمی خود معرفی کرد.
او گفت:" با توز می‌توانستیم بچرخیم، من شماره 9 بودم، او جای مهاجم 9 را می‌گرفت و من شماره 10 می‌شدم. وقتی توپ را از دست ‌می‌دادیم مانند دو گاو نر بودیم و سعی می‌کردیم آن را پس بگیریم. به عنوان یک هم‌بازی، او کسی بود که از بازی با او بیشتر لذت بردم."
رونی در ادامه افزود:" ما دو نفر خوب حمله‌ می‌کردیم. معمولاً اگر با لوئیس ساها، رود فان نیستلروی یا رابین ون پرسی بازی می‌کردم، این مهاجمان همیشه شماره 9 بودند و من به عنوان شماره 10 بازی می‌کردم."
رونی و توز در دو فصلی که در یونایتد با هم هم‌بازی بودند رابطه‌ای بسیار خوبی داشتند و قهرمان لیگ برتر در هر دو فصل و همچنین لیگ قهرمانان اروپا در سال 2008 شدند.
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала