Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

صحبت‌های جالب بنزما در مورد خط حملۀ مخوف پی‌اس‌جی

© AFP 2023 / PIERRE-PHILIPPE MARCOUبنزما
بنزما - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 14.02.2022
عضو شوید
کریم بنزما فوق ستاره فرانسوی رئال مادرید، در نشست خبری قبل از مصاف با پاریسن‌جرمن، به پرسشی در مورد مسی پاسخ عجیبی داد و گفت که در مورد فوتبال او حرفی ندارد.
به گزارش اسپوتنیک، دو تیم رئال مادرید و پاریسن‌جرمن فردا شب در حساس‌ترین بازی مرحله رفت یک‌هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، در ورزشگاه پارک د پرانس به مصاف هم خواهند رفت و هر دو تیم کار دشواری برای رسیدن به مرحله بعد دارند.
کریم بنزما فوق ستاره فرانسوی رئال مادرید، دقایقی قبل در نشست خبری قبل از برگزاری این دیدار حاضر شد و به پرسش‌های خبرنگاران پاسخ داد.
کریم در مورد احتمال حضورش در برابر پی‌اس‌جی گفت:" ساعت‌ها تلاش کردم. حس خیلی بهتری دارم. حالا یک تمرین داریم تا ببینیم که چه حسی دارم و آیا می‌توانم بازی کنم یا نه. حس خوبی دارم اما باید حس بهتری درون زمین پیدا کنم. ریکاوری خوبی داشته‌ام. در تمرین مشخص می‌شود که آیا صد در صد آماده هستم یا نه. بعد تصمیم می‌گیریم که بازی کنم یا خیر."
بنزما در مورد مصدومیتش گفت:" مشکل بود. وقتی از میادین دور هستی، مشکل است. صبح، ظهر و شب در خانه و والدیباس تمرین کردم. حالا آماده هستم. باید درون زمین شرایط مشخص شود اما برای کمک به تیم این جا هستم. بازی بزرگی است. اگر بازی کنم، با تمام قوا تلاش خواهم کرد."
وی در مورد مسی صحبت کرد و گفت:" در مورد توانایی‌های فوتبالی لیونل مسی صحبت نمی‌کنم زیرا او بازیکن فوق العاده‌ای است. واضح است که مردم از او انتظار زیادی دارند، اما او بازیکنی است که همه چیز در مورد فوتبال می‌داند. من مقابل لیونل مسی بازی‌های زیادی انجام داده‌ام، اما او نیز فردا یکی از بازیکنان پاریسن‌جرمن خواهد بود. همه بازیکنان پاریسن‌جرمن خوب هستند و من بازیکن خاصی در ذهن ندارم، اما همانطور که گفتم همه آنها بسیار باکیفیت هستند."
کاپیتان دوم رئال در مورد امباپه نیز صحبت کرد و گفت:" بازی بسیار بزرگی است. بازی مقابل کیلیان خاص است. همه می‌دانند که روزی می‌تواند در رئال مادرید بازی کند اما مهم این است که برنده شویم."
بنزما در مورد نیمار گفت:" بازیکن بزرگی است. نمی‌دانم صد در صد آماده خواهد بود یا نه اما برای آن‌ها بهتر است که بازی کند. یک بازی به یک بازیکن بستگی ندارد. مسی هم مثل نیمار بازیکن خوب و قدرتمندی است."
کریم در مورد شانس دو تیم برای پیروزی گفت:" شانس تیمی بیشتر نیست. در فوتبال امروز شانس تیمی بیشتر نیست. می توان برنده شد، می توان به فینال رسید اما هر بازی 90 دقیقه دارد و تیمی که انگیزه بیشتری داشته باشد، می‌تواند برنده شود. اگر بازیکن به بازیکن نگاه کنیم، همه برابر هستند. در فوتبال کنونی شانس تیمی بیشتر نیست."
نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала